Dan moeten we elkaar wel, kunnen vinden. Maar blijkbaar heeft Microsoft daar wat op bedacht, Ik krijg dan een code an jou, klopt dat?
Mijn vrouw is vandaag niet meer op de computer dus het zou vandaag unnen als jij tijd hebt. Ze heeft haar voorbeschouwing net gedaan.
Ben nu onderweg naar huis, anders kan ik morgen wel.
Laat je iets weten wanneer ik kan.
"Anti-intellectualisme has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that my ignorance is just as good as your knowledge" - Isaac Asimov
pallieter schreef: ↑14 sep 2017 17:45
Ben nu onderweg naar huis, anders kan ik morgen wel.
Laat je iets weten wanneer ik kan.
Elke dag tussen 4 uur 's morgens en half een 's middags hrb ik de PC voor mijzelf (tenzij ik youtube filmpjes afspeel voor de achterkleiinkinderen). Dus kies je tijd. Ik ben alleen maar blij dat je de moeite wilt nemen,
Dat overnemen van je PC is best fasinerend, een jaar of vijftien terug heeft een in Amerika wonende kennis zo eens een probleem op mijn PC opgelost.
Er gebeurt van alles op je PC terwijl jij met je handen in je zakken zit (Daarvoor zat ik met mijn handen in mijn haar).
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
IK heb het enkele keren meegemaakt op kantoor, maar daar zit je op een intern netwerk, Ik wist niet dat het nu over de landsgrenzen heen mogelijk is. Het zal mijn benieuwen of PAlieter de zaken weer in een goed spoor kan leiden.
Peter, ik zou overwegen een boek over dit topic te schrijven. Een van de spannendste, bijna epische, langlopende topics op dit forum in de categorie "game of throne".
Ik hoop je dat het op korte termijn goed komt, succes allemaal
Zo moet ge dat zien, we worden geboren en we gaan dood, daar tussendoor begaan we stommiteiten (hoofdinspecteur van In, Aspe)
Fenomeen schreef: ↑13 sep 2017 22:58
Hierna zul je er niet aan ontkomen om Windows opnieuw te installeren.
Ook als de trojan verwijderd is, ik kan niet zien wat de trojan allemaal heeft aangericht namelijk.
Dat zal niet makkelijk worden! Ik heb geen installatie-CD's want dat is allemaal verzorgt door de leverancier van de PC!
Het zal al een hele heis worden om dit aan een Thai uit te leggen.
Peter, ik zou eerder denken dat die Thaise PC boer van jou 'KMS-R(at)1n.exe' om een illegale Windows versie te activeren. Geen idee hoe betrouwbaar je mannetje is natuurlijk, maar zulke KMS tools worden vaak gebruikt.
Ook als de trojan verwijderd is, ik kan niet zien wat de trojan allemaal heeft aangericht namelijk.
Dat zal niet makkelijk worden! Ik heb geen installatie-CD's want dat is allemaal verzorgt door de leverancier van de PC!
Peter, ik zou eerder denken dat die Thaise PC boer van jou 'KMS-R(at)1n.exe' om een illegale Windows versie te activeren. Geen idee hoe betrouwbaar je mannetje is natuurlijk, maar zulke KMS tools worden vaak gebruikt.
Als dat zo is dan heb ik de boel grondig verpest, want ik heb die applicatuie gedeinstalleerd. Nadat mijn PC vanmorgen, door korte stroomstorinigen een aantal keren opnieuiw is opgestart, doen nu allerlei windowstoepassingen het niet meer.
Als dat zo is dan heb ik de boel grondig verpest, want ik heb die applicatie gedeinstalleerd. Nadat mijn PC vanmorgen, door korte stroomstorinigen een aantal keren opnieuiw is opgestart, doen nu allerlei windowstoepassingen het niet meer. Ik krijg de opmerking dat ik een ander acccount moet openen dan de standaard administrator, dat Windows niet geactiveerd kan worden. En berichten over updates verdwijnen net zo snel als ze verschijnen.
Ik wil je niet teleurstellen maar ik meen dat een totale clean van je HDD en daarna schone installatie van Windows het beste is.
Voor een grondige reiniging zou je met een linux-stickje moeten booten om daarna een low level format van je HDD uit te voeren.
Lastig om op afstand te doen.
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)
Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
Erik schreef: ↑15 sep 2017 11:17
Ik wil je niet teleurstellen maar ik meen dat een totale clean van je HDD en daarna schone installatie van Windows het beste is.
Voor een grondige reiniging zou je met een linux-stickje moeten booten om daarna een low level format van je HDD uit te voeren.
"Anti-intellectualisme has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that my ignorance is just as good as your knowledge" - Isaac Asimov
Henry II schreef: ↑15 sep 2017 09:04
Daar gaat het inderdaad op lijken.
Peter kunnen we het niet kwalijk nemen, je vertrouwt op de eerlijkheid van de verkoper.
Dat deze crack functionaliteit vertoont van een trojan begrijp ik maar desondanks blijf ik bij mijn standpunt. (gevaarlijk ding, het moet weg)
Omdat niemand mij kan vertellen wat deze crack nog meer doet behalve de Windows registratie omzeilen.
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
Erik schreef: ↑15 sep 2017 11:17
Dat had Fenomeen ook al voorspeld.
Erik en ik gaan voor safety first en zijn daardoor wat rigoureuzer in onze adviezen.
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna