Zover ik weet wel, ik krijg regelmatig berichten omtrent updates
O wacht, dat is MS Office, windows office ken ik niet.
Moderator: Moderators
Zover ik weet wel, ik krijg regelmatig berichten omtrent updates
Wat moet ik laren lopen? Optimizer, Cleaner of Security?pallieter schreef: ↑13 sep 2017 12:24 Peter,
http://www.yamicsoft.com/windows10manager/product.html
Die heeft een 20 dagen gratis trial.
Laat deze eens lopen.
Anders Windows terug installeren met behoud van data. Moet je wel alle applicaties opnieuw installeren.
Spraakverwarring maar hebben het over hetzelfde.Peter van Velzen schreef: ↑13 sep 2017 17:16Zover ik weet wel, ik krijg regelmatig berichten omtrent updates
O wacht, dat is MS Office, windows office ken ik niet.
Als ikkk op optimizer klik gaat er niets lopen in plaats daarvan krijg ik weer een submenu:
Dat zal niet makkelijk worden! Ik heb geen installatie-CD's want dat is allemaal verzorgt door de leverancier van de PC!
De traditionele aanpak daarvoor is harder praten.Peter van Velzen schreef: ↑14 sep 2017 04:39 Het zal al een hele heis worden om dit aan een Thai uit te leggen.
Die heb je niet nodig om opnieuw te installeren.Peter van Velzen schreef: ↑14 sep 2017 04:39
Dat zal niet makkelijk worden! Ik heb geen installatie-CD's want dat is allemaal verzorgt door de leverancier van de PC!
Het zal al een hele heis worden om dit aan een Thai uit te leggen.
pallieter schreef: ↑14 sep 2017 10:08Die heb je niet nodig om opnieuw te installeren.Peter van Velzen schreef: ↑14 sep 2017 04:39
Het zal al een hele heis worden om dit aan een Thai uit te leggen.
Enkel je office key heb je nodig om office opnieuw te installeren.