Wij kunnen elkaar hierover waarschijnlijk niets bewijzen omdat wij dat niet kunnen. Dat moeten de experts maar doen.Vilaine schreef: 07 sep 2017 16:34Bewijs maar dat Gage geen gelijk heeft. Niet net zoiets als "Bewijs maar creationist A geen gelijk heeft" ?
Ik hoorde Gage ook zeggen op 55 minuten: "is dit het gebruik van een wetenschappelijke methode zoals wij die willen gebruiken? Ik dacht het niet" Dus hij is ook helemaal "van de wetenschappelijke methode". Vooral het "Ik dacht het niet" doet het hem.Vilaine schreef: 07 sep 2017 16:34En dan moet natuurlijk nog bewezen worden dat creationist B t/m Z geen gelijk hebben? Zo werkt het toch niet in de wetenschap?
Het zou goed kunnen dat experts het beste voorhebben met iedereen maar het gaat om bewijsvoering.Vilaine schreef: 07 sep 2017 16:34Kennelijk maakt Gage weinig indruk op de grote meerderheid der experts.
Het zijn ook steeds de vragen die Gage gewoon beantwoord in de lezing. Hij zal zichzelf wel verdedigen in die hoedanigheid.
Misschien, Ik vind het apart dat er zo enorm veel geld nodig is, om uiteindelijk jaren later pas, tot relatief 'eenvoudige conclusies' te komen.Vilaine schreef: 07 sep 2017 16:34Is dat niet net zoiets als "mijn therapie wordt niet serieus genomen, het wordt geboycot door het grote geld van de farmaceuten"?
Mooi. Dan is het kritiek van je collega Gage van ruim daarna.