Peter van Velzen schreef: ↑18 aug 2017 19:28Steve Bannon is ondertussen weg. Zegt hij eens iets zinnigs, stuurt Trump hem prompt de laan uit.
Een waardig einde! Ik heb de man altijd als een vijand gezien, maar juist in dat interview omreden waarvan hij door Trump de laan is uit gestuurd kwam hij op mij over als zowel intelligent als redelijk en rationeel.
Trump werkt zichzelf in een steeds dieper moeras. Uiteindelijk komt hij geheel alleen te staan.
Het zal mij niets verbazen als ook Ivanka Trump en Jered Kushner met hem breken.
Peter van Velzen schreef: ↑18 aug 2017 19:28Steve Bannon is ondertussen weg. Zegt hij eens iets zinnigs, stuurt Trump hem prompt de laan uit.
Een waardig einde! Ik heb de man altijd als een vijand gezien, maar juist in dat interview omreden waarvan hij door Trump de laan is uit gestuurd kwam hij op mij over als zowel intelligent als redelijk.
Trump werkt zichzelf in een steeds dieper moeras. Uiteindelijk komt hij geheel alleen te staan.
Het zal mij niets verbazen als ook Ivanka Trump en Jered Kushner met hem breken.
Misschien stapt Melania ook wel op. Eerste echtscheiding in het Witte Huis.
Albert Einstein: "Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal."
Dat Steve Bannon "als bij toverslag" ineens verstandige taal uitslaat zou natuurlijk ook te maken kunnen hebben met een geschetst beeld van Steve Bannon in sommige media dat niet overeenkomt met de werkelijkheid.
Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest
Onze stoomwals wordt wederom uitgedaagd: http://www.nu.nl/noord-korea/4905905/la ... korea.html Verschillende landen hebben hun onvrede geuit over de nieuwe kernproef die Noord-Korea zondag heeft uitgevoerd. Het land testte daarbij naar eigen zeggen een waterstofbom, die een grote aardbeving met een kracht van 6.3 Magnitude tot gevolg had.