Je mag het noemen hoe je het wilt en beschouwen hoe je het wilt. Koesteren; ook goed.Peter van Velzen schreef:volgens mij is het allemaal niet zo erg. Je hebt iets meegemaakt dat je niet kon verklaren en dat koester je blijkbaar. Nou dat mag. als ik het van mijn kant maar mag beschouwen als iets dat wellicht wel verklaard kan worden. Dan mag jij elke redelijke verklaring van mij afwijzen.
Omdat ik je helikopter afwijs wil dat niet zeggen dat ik elke verklaring van jou (of wie dan ook) afwijs.
Je klinkt mij te narrig en ik vind dat onterecht. Om zo'n stomme helikopter.
Op dit moment vind ik de weg die Maria aangaf en wat Yours zegt de meest aannemelijke natuurlijke verklaring. De mogelijkheid van epilepsie en van aura of hallucinatie had ik nog nooit bij stilgestaan. Dat verklaart dan ook waarom het niet als een droom aanvoelt.
@Yours..Yours schreef: Heb je ooit van aura gehoord? Een aura in de neurologie is het geheel van meestal kortdurende verschijnselen die het begin van een epileptische (of migraineaanval) vormen. Voluit wordt er gesproken over epileptische aura. Een aura ontwikkelt zich binnen enkele minuten en treedt onder andere in visuele en akoestische vorm op: hallucinaties. Een hallucinatie is een zintuiglijke beleving die niet overeenkomt met wat er in werkelijkheid gebeurt; bij een hallucinatie hoort, proeft, ziet, voelt of ruikt men zaken die niet in de buitenwereld voorkomen. Voor epilepsie is er soms een aantoonbare oorzaak (symptomatisch) maar vaak ook niet (idiopatisch).
Ik moest erg lachen om je "vrije wil' en "wilskracht".
Je snapt denk ik dat ik alle stukjes aan elkaar zit te knopen.
Als ik al mijn berichten teruglees, hebben ze allemaal te maken met dit onderwerp, dat zag ik gisteren opeens in.
Intenties, individu, brein, lijf, mindcontrol, vrije wil, gekke verschijnselen, ultieme antwoorden zoeken..
Baas over eigen lijf en brein, is mijn centrale kernpunt