Storm schreef:@Berjan,
Ja ken ik, maar wat is jouw muzieksmaak?
Momenteel vooral oude mannen en vrouwen muziek. Blues, Country, rock van Springsteen, Eddie Vedder, Sting, U2, Tom Waits. Dolly Parton wil ik ook weleens luisteren, en ook naar de dochter van Johny Cash (Rosanne Cash). De muzieksmaak van de jeugd en 35- heb ik niet echt
Tussendoortje om aan te tonen dat muziek een apart fenomeen is. Neem dit nummer uit 1975 van Alexander Curly. "Guus"
Was een hit en haalde zelfs nummer 1 in de top 40. Muzikaal is dit de ergste nachtmerrie voor de muziekliefhebber denk ik. Volgens mij zijn het 2 akkoorden en dan van A tot Z. En toch (jeugdsentiment?) blijft het een leuk nummer.
Bij het orchestrale "Bohemian rhapsody" van Queen kan ik me voorstellen dat dit door velen gewaardeerd wordt en ik zie dit als soort hit-wonder. Zo zijn er meer nummers die alles lijken te hebben en heel lang succesvol blijven. Als die formule toch eens bekend zou worden...
Luister zelf en tel de akkoorden!
De wereld anno 2026: Vernietigen, moorden, koloniseren, annexeren, roundup strooien bij buurlanden, een land bombarderen, (humanitair) recht negeren: zonder consequenties.
De wereld anno 2026: Vernietigen, moorden, koloniseren, annexeren, roundup strooien bij buurlanden, een land bombarderen, (humanitair) recht negeren: zonder consequenties.