Kan Trump gevaarlijk zijn?

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

appelfflap
Banned

Re: Kan Trump gevaarlijk zijn?

Bericht door appelfflap »

lanier schreef:Snowden zit toch nog in Rusland? Hij heeft vast de Russen een schat aan informatie gegeven. En hoe groot is de kans dat de Amerikanen de Russrn hacken? De kans dat ze dat niet doen lijkt me niet aannemelijk.
iedereen hackt mekaar en probeert dat
maar hier is het verwijt,grosso modo, dat Rusland redelijk direct de verkiezingsuitslag gemanipuleerd zou hebben zodat Trump kon winnen.
dit slaat natuurlijk nergens op.

daarvoor is de vs veiligheidsdienst net ietsje beter uitgerust als de FSB
of snowden informatie bezorgd heeft om Trump te laten winnen? lijkt me straf :)

of ging dat hacken eerder om de misdaden van Clinton te verdoezelen, hacken als mistgordijn en afleiding? zo goed volg ik het ook niet meer.
nu ja, Clinton is niet vervolgd itt 1 à 2 lagere soldaten.
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

appelfflap schreef: daarvoor is de vs veiligheidsdienst net ietsje beter uitgerust als de FSB
is aanname lijkt mij?
appelfflap schreef:of snowden informatie bezorgd heeft om Trump te laten winnen? lijkt me straf :)
Maar daarom niet onmogelijk.
appelfflap schreef:of ging dat hacken eerder om de misdaden van Clinton te verdoezelen, hacken als mistgordijn en afleiding? zo goed volg ik het ook niet meer.
nu ja, Clinton is niet vervolgd itt 1 à 2 lagere soldaten.
Niet dat ik Clinton een betere kandidaat vind, maar wat precies zijn die misdaden waar je telkens weer meekomt?
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
appelfflap
Banned

Bericht door appelfflap »

Fish schreef: is aanname lijkt mij ?
net zoals het een aanname is dat Fc barcelona een beter ploeg als Sparta rotterdam heeft.
aanname, gissen, beredeneerde gok?
appelfflap schreef:Maar daarom niet onmogelijk.
in de menselijke fantasie is niets onmogelijk. Genoeg mensen die echt denken dat de mount everest ooit onder water gestaan heeft. in de echte wereld heeft de mount everest niet onder water gestaan hé
appelfflap schreef: Niet dat ik Clinton een betere kandidaat vind, maar wat precies zijn die misdaden waar je telkens weer meekomt?
liegen en geheime informatie te grabbel gooien. een bijzonder zware straf zoals verschillende lagere soldaten hebben mogen vaststellen. Snowden riskeert daarvoor grosso modo de doodstraf

bv
http://www.redstate.com/streiff/2016/10 ... alks-free/" onclick="window.open(this.href);return false;

nu ja
wat trump betreft
het is gewoon fascinerend hoe iedereen, ook hier, gewoon z'n favoriete krantje hersenloos napraat
trump is dom, een ongeleid projectiel, gevaarlijk, ... (vul verder maar aan)
als je dan wil weten vanwaar die info komt ... wie een glazen bol heeft zou beter met euromillions meespelen denk ik dan.

dus buiten bangmakerij en Trump zwart maken blijft het dan meestal oorverdovend stil

zie de title van dit topic
wat bedoel je met gevaar en kan het niet iets concreter?
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

Ik weet niet of Trump een gevaar voor mij is, de toekomst zal het leren.

Dat Redstate is een Amerikaans conservatief political blog. Niet perse neutraal.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

Hij is duidelijk een buitenbeentje en die zijn niet altijd zonder dreiging.
Zomaar wat quotes:
http://www.marieclaire.co.uk/entertainm ... otes-57213" onclick="window.open(this.href);return false;
https://mondoweiss.net/wp-content/uploa ... x1024.jpeg
Minacht de onzin, het kwaad. het vuil, de dood. En onthecht van de gruwel, maar blijf menselijk..
Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

Hij begint zich 'een tikje' als een terrorist te gedragen.
Gisteren heeft hij de VS een enorme (dood)klap om een hoekje gegeven....
Hij is nu bezig kansen voor de VS te vernietigen. Klimaat, economie, leiderschap.
Anderen gaan de kar trekken.
Minacht de onzin, het kwaad. het vuil, de dood. En onthecht van de gruwel, maar blijf menselijk..
Bonjour
Moderator

Bericht door Bonjour »

Ik stel voor de eerste milieu ramp met meer dan 10.000 doden naar hem te vernoemen. Zoiets als de Trump-vloed.
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Nog hooguit 1 jaar. Volgens mij kan dit niet langer en wordt het of de opvolger van Nixon, of van Kennedy.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
De Encyclopedist
Ervaren pen

Bericht door De Encyclopedist »

dikkemick schreef:Nog hooguit 1 jaar. Volgens mij kan dit niet langer en wordt het of de opvolger van Nixon, of van Kennedy.
Allebei?
Stook een vuur voor iemand en hij heeft het een dag warm; steek hem in brand en hij heeft het de rest van zijn leven warm. (Terry Pratchett)
lanier
Superposter

Bericht door lanier »

Het opzeggen van het klimaatverdrag is niet verrassend. Trump had het zijn achterban beloofd en deze belofte was eenvoudig te realiseren. Dat zal niet met al zijn beloftes zo gaan.
Natuurlijk zijn wij hier niet blij mee. Maar de gemiddelde Amerikaan maakt het geen reet uit wat een ander denkt. Europa wordt niet al te serieus genomen. Zolang Trump goede dingen doet voor Amerika zal er niet veel aan de hand zijn. Tenzij het verhaal met de Russen uit de hand gaat lopen. Want Rusland wordt zeer zeker serieus genomen. Met de economie gaat het de goede kant op in Amerika, of dat nu door Trump komt of niet, het helpt hem stevig in het zadel. Want economie is heilig in Amerika.
Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

Laat 'de Amerikaan' rustig zo doorgaan op allerlei vlak.
Dat is goed met die grote, arrogante bekken.
"America last" wordt het dan uiteindelijk.
Die zullen zich eens moeten schikken.
En die schulden.....
Plaats reactie