Het is geen nonsens, het is mijn oprechte ervaring dat ik uw schrijfsels soms totaal niet kan plaatsen. Eerder in de discussie meende ik geen concrete bezwaren tegen genetische manipulatie te hebben gelezen, waar u dacht die wel te hebben verstrekt. Nu zijn we weer verzeilt in een meta-discussie over de vraag of Maria de betekenis van uw schrijfsel heeft verdraait. Het is evident dat uw taalgebruik vaak niet goed overkomt. Regelmatig geeft u aan nog veel meer te weten, zonder ons te vertellen wat. Dat helpt niet echt. De bedoeling van de discussie is dat we wat van elkaar leren, maar als u uit de hoogte blijft doen, en ons maar laat raden wat u precies bedoelt, lukt dat niet. Het is mijn oprechte wens om te communiceren, als dat niet menslievend is, wat dan wel?
Genoeg off-topic. Het onderwerp was genetische manipulatie, niet "wie heeft er gelijk?"
Genetische manipulatie, de gevaren ervan.
Moderator: Moderators
- Peter van Velzen
- Site Admin
Re: Genetische manipulatie, de gevaren ervan.
Ik wens u alle goeds
Off topic Is dat die sneue boer die te weinig brieven kreeg om door de voorrondes te komen?Dmfcasimiri schreef:NB: mocht dit nodig zijn, dan zal ik helaas, noodgedwongen ertoe moeten overgaan me te bedienen van een ander drukmiddel om daartoe bij gebrek aan beter mijn toevucht te moeten nemen. Een discussie over de opvattingen van boer Punt misschien?
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
-
Dmfcasimiri
- Forum fan
Die uitspraken kunnen inderdaad moeiteloos naast elkaar bestaan. "Dit is niet waar" is dan niet al te letterlijk op te vatten, maar bij wijze van relativering, ervan afstand nemen, wijzen op de onvolledigheid ervan etc. bedoeld. Onvoldoende verse groenten in het najaar en de winter is ons trouwens niet bekend.Maria schreef:Waarom zouden niet beide uitspraken waar kunnen zijn?Dmfcasimiri schreef:Als het gaat om de realiteitswaarde van deze uitspraak heb ik mijn oude moeder om inlichtingen gevraagd. Ik kreeg als antwoord: "Dit is niet waar... Fruit? Met mate! Daar moet je mee oppassen hoor: daar zitten veel te veel suikers in, zeker voor jou! Maar er zitten ook vezels in en vitaminen, maar ook suikers".Maria schreef:Als de R in de maand is extra fruit eten als er niet voldoende verse groenten voorhanden zijn is zeker ook een niet willen toegeven dat we niet perfect zijn.
Het zijn toch geen tegenstellingen?
Deze laatste min of meer "off-topic" reactie gedaan daar binnen dit forum de wens bestaat prangende vragen te beantwoorden.
NB: Het bericht dat ik gisteren becommentarieerde waar Peter om vroeg was het volgende >> door Maria » 15 feb 2017 14:40.
Maria heeft eerder vandaag de ontstaansgeschiedenis achter dit bericht adequaat gememoreerd.
Laatste bericht aangaande deze zijsprong.
"Ruimdenkendheid blijkt niet uit het toegeeflijk zijn, maar uit wijsheid en het juiste handelen." (Uit: Dmfcasimiri, aforisme 73)
Topic bump met oeverloos gezwets afgesplitst naar Babbelbox.
Hier alleen verder met de gevaren van GM.
Hier alleen verder met de gevaren van GM.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.