De stoomwals Trump is op gang gekomen.
Moderator: Moderators
- The Black Mathematician
- Ervaren pen
Re: De stoomwals Trump is op gang gekomen.
Mensen, dit is serieus: er is was weer een aanslag waar niemand iets vanaf weet, inclusief de slachtoffers!
Na de fictieve aanslagen in Bowling Green, verzonnen door Kellyanne Conway, en in Atlanta, verzonnen door Sean Spicer, komt Trump nu zelf met een fictieve aanslag in Zweden.
En dat noemt de media dan de "vijanden van het volk", een term die eerder door Stalin werd gebruikt om mensen die geëxecuteerd moesten worden aan te merken. Ik had nooit gedacht dat ik nog eens blij zou zijn met McCain, die immers de afgelopen acht jaar niets heeft gedaan dan Obama tegenwerken om het tegenwerken, maar deze merkt op naar aanleiding van die uitspraak van Trump over de media: Dit is hoe dictators beginnen. Auw! Als een partijgenoot dat al over je zegt...
Na de fictieve aanslagen in Bowling Green, verzonnen door Kellyanne Conway, en in Atlanta, verzonnen door Sean Spicer, komt Trump nu zelf met een fictieve aanslag in Zweden.
En dat noemt de media dan de "vijanden van het volk", een term die eerder door Stalin werd gebruikt om mensen die geëxecuteerd moesten worden aan te merken. Ik had nooit gedacht dat ik nog eens blij zou zijn met McCain, die immers de afgelopen acht jaar niets heeft gedaan dan Obama tegenwerken om het tegenwerken, maar deze merkt op naar aanleiding van die uitspraak van Trump over de media: Dit is hoe dictators beginnen. Auw! Als een partijgenoot dat al over je zegt...
Shut up Murdock, crazy fool!
- The Black Mathematician
- Ervaren pen
Nu valt ook al zijn minister van defensie Trump af over dat de pers de vijand van het volk is. Weliswaar in minder scherpe bewoordingen dan McCain, maar toch.
Shut up Murdock, crazy fool!
-
ChaimNimsky
- Superposter
Ben benieuwd naar de mening van Willempie. Heb begrepen dat hij liever niet hier komt vanwege de door hem veronderstelde cynische houding ten opzichte van Trump op het forum. Jammer, las altijd graag zijn commentaren aangezien zijn positieve instelling me altijd wel aan het denken zette. Veel zaken zijn echter glashelder: Trump is onmiskenbaar narcistisch, toont zich op z'n minst opportunistisch waar het de wet aangaat & is meer dan af en toe aantoonbaar leugenachtig. Zelfs de voormalge Zweedse minister president heeft de moed om over de Amerikaanse president te zeggen, 'What has he been smoking?'
Zionist
Ik denk eerder dat hij aan een blik Surströmming geroken heeft. 
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Trump heeft inmiddels opheldering gegeven. Hij refereerde aan wat hij de vorige avond op Fox News gezien had. Blijkbaar had hij niet de intelligentie om op te merken dat de gegeven informatie niets te maken had met wat op die dag plaatsvond.
https://www.youtube.com/watch?v=6VZ51JRg_BE" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=6VZ51JRg_BE" onclick="window.open(this.href);return false;
Born OK the first time
Hij zou, heb ik gehoord, alleen FOX kijken. Andere media vertrouwt ie niet.Rereformed schreef:Trump heeft inmiddels opheldering gegeven. Hij refereerde aan wat hij de vorige avond op Fox News gezien had. Blijkbaar had hij niet de intelligentie om op te merken dat de gegeven informatie niets te maken had met wat op die dag plaatsvond.
FOX is denk ik dan wel nog beter als Sesame Street voor die oude kleuter in het Witte Huis.
Albert Einstein: "Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal."
- Peter van Velzen
- Site Admin
Eh nee. Sesamstraat is opvoedkundig. Fox is leugenachig.Samante schreef: FOX is denk ik dan wel nog beter als Sesame Street voor die oude kleuter in het Witte Huis.
Ik wens u alle goeds
Wat opvallend is dat ie zijn nieuws van FOX afhaalt ipv zijn inlichtingendiensten.
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
Misschien wordt de president door diverse diensten geboycot, willen ze zo snel mogelijk van hem af. Zou het kunnen dat hij zich daarom laat informeren door een onbetrouwbare televisiezender?Bonjour schreef:Wat opvallend is dat ie zijn nieuws van FOX afhaalt ipv zijn inlichtingendiensten.
Het lijkt me zeer ingewikkeld om samen te werken met een president die alleen de hoofdpunten van een verslag wil aanhoren en zelfs daarvoor het geduld niet heeft. Of dat adviseurs misschien niet de kans krijgen om volledig advies te geven, omdat ze mogelijk telkens worden onderbroken door die president die ook elke keer van de hak op de tak andere onderwerpen aansnijdt maar ook daarvoor niet het geduld heeft om goed advies te ontvangen.
Het kan daarom zijn dat Trump de grootste moeite heeft om adviseurs aan te stellen en te behouden.
Ik denk dat het Witte Huis in chaos verkeert. Mike Pence lijkt me nog het meest stabiel.
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
De reden is dat Trump niet goed kan lezen. Hij doet niet aan lezen. Hij krijgt zijn informatie via TV.Samante schreef:Misschien wordt de president door diverse diensten geboycot, willen ze zo snel mogelijk van hem af. Zou het kunnen dat hij zich daarom laat informeren door een onbetrouwbare televisiezender?Bonjour schreef:Wat opvallend is dat ie zijn nieuws van FOX afhaalt ipv zijn inlichtingendiensten.
http://www.rawstory.com/2017/02/trump-n ... cs-report/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://tytnetwork.com/2017/02/14/trump ... -pictures/" onclick="window.open(this.href);return false;
Born OK the first time
Dus zelfs de Donald Duck is te hoog gegrepen voor hem, tenzij iemand die aan hem voorleest?Rereformed schreef:De reden is dat Trump niet goed kan lezen. Hij doet niet aan lezen. Hij krijgt zijn informatie via TV.Samante schreef:Misschien wordt de president door diverse diensten geboycot, willen ze zo snel mogelijk van hem af. Zou het kunnen dat hij zich daarom laat informeren door een onbetrouwbare televisiezender?Bonjour schreef:Wat opvallend is dat ie zijn nieuws van FOX afhaalt ipv zijn inlichtingendiensten.
https://www.youtube.com/watch?v=0YDw6Xwmh74" onclick="window.open(this.href);return false;
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Er wordt een hoop over gespeculeerd:Samante schreef: Dus zelfs de Donald Duck is te hoog gegrepen voor hem, tenzij iemand die aan hem voorleest?
https://www.youtube.com/watch?v=bd79UsXSLWg" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=KXGuJlTVXfw" onclick="window.open(this.href);return false;
Deze video is ook heel hilarisch om te zien.
Zelfs wanneer hij een tekst langzaam voorleest maakt hij leesfouten. Op 2'40'' een goed voorbeeld van slecht kunnen lezen: Hij leest eerst "He may be..." dan stopt hij, bekijkt het nog eens en corrigeert zichzelf: "He may by proclamation...".
Born OK the first time
- Boerenverstand
- Forum fan
Het Amerikaanse volk moest kiezen tussen.....twee rare mensen. Hoe komen die mensen nou op die positie dat ze gekozen kunnen worden? Wie heeft dit laten gebeuren? Er lopen in de VS toch wel mensen rond met betere papieren?
Het werd Trump. Toch moet ik wel bekennen dat mijn mond open viel na het zien van die laatste Youtube filmjes. Dat het erg was wist ik wel, maar zó erg? Leven we dan in zo'n gekke wereld?
Vertel mij alstublieft dat dit een heel goed gemaakte grap is...
Als De Man Met De Baard Op De Wolk hier voor verantwoordelijk is, heeft Hij toch een bijzonder gevoel voor humor.
Het werd Trump. Toch moet ik wel bekennen dat mijn mond open viel na het zien van die laatste Youtube filmjes. Dat het erg was wist ik wel, maar zó erg? Leven we dan in zo'n gekke wereld?
Als De Man Met De Baard Op De Wolk hier voor verantwoordelijk is, heeft Hij toch een bijzonder gevoel voor humor.
Law of Honesty: Don’t pretend that you can do something that you can’t. (NJ Wildberger)
Soms denk je het is gewoon een show, we worden in de maling genomen dit is niet echt.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Het Amerikaanse volk heeft voor deze president gekozen en is daar dus deels verantwoordelijk voor.Boerenverstand schreef:Het Amerikaanse volk moest kiezen tussen.....twee rare mensen. Hoe komen die mensen nou op die positie dat ze gekozen kunnen worden? Wie heeft dit laten gebeuren? Er lopen in de VS toch wel mensen rond met betere papieren?
Het werd Trump. Toch moet ik wel bekennen dat mijn mond open viel na het zien van die laatste Youtube filmjes. Dat het erg was wist ik wel, maar zó erg? Leven we dan in zo'n gekke wereld?Vertel mij alstublieft dat dit een heel goed gemaakte grap is...
De oma van een vriend van mij zei jaren geleden al: "Aan het einde der tijden gaat ge rare dingen zien."
Mijn eigen moeder had het idee dat de wereld ten einde kwam door wat ze allemaal op internet las. Ik probeerde haar gerust te stellen door te zeggen dat het nieuws sneller en vollediger tot ons kwam via internet maar dat het wezenlijk niet erger was dan vroeger.
We leven in een gekke wereld en ik had nooit gedacht dat een clownsfiguur als Trump door de Amerikaanse kiezer zou worden gekozen als president van de VS. Het is toch echt gebeurd en misschien moeten we 4 tot 8 jaar dealen met deze man.
Ik vraag me af hoe Trump zal omgaan met rampspoed die de VS en de wereld kunnen treffen. Heb je dan wat aan zo'n president?