Na de plaatsing van mijn berichten werd de nationale kromheid in perceptie en het rode lap Wilders syndroom op TV al weer direct bevestigd in zowel De wereld draait door (Prem de schreeuwer over Wilders) als in Nieuwsuur, (over de voedselbank vs immigranten wat ik eerder benoemde) alsook in Jinek (Weer slap over Wilders). Verder kreeg ik kromme tenen van de manier waarop Jan Roos aan de tand werd gevoeld en werd vergeleken aan de PVV (Het gevaar Wilders) en zich steeds moest 'verantwoorden'. Knetter-gek.vegan-revolution schreef:Voor wat het waard is : ik deel je vermoeden. Soms kun je niet verder gaan dan dat : een vermoeden. Dan is het daarna nog mogelijk om te onderzoeken waar dat vermoeden vandaan zou kunnen komen (daar kun je ook sámen achter proberen te komen), waarmee dat onderzoek dan weer kan leiden tot het kunnen benoemen van meer concrete zaken.
Jan Roos VNL in Buitenhof --- https://www.youtube.com/watch?v=xgZcFk4d3hM" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik zie geen gevaar in Wilders. Geen last van die rode lap. Ik zie een gevaar in: immigratie, falende integratie, Oost Europese misdaad, open grenzen, een corrupt regerend Europees Brussel, de falende veiligheidsdiensten en de groeiende armoede onder: (nu even new-speaken in de meest belachelijke term) mensen zonder een immigratie achtergrond Vandaag kan daar nog wat aan gedaan worden. Over 10 a 20 jaar wanneer de rest wakker schiet helaas niet meer. Wat mij betreft een Nexit. Nederland moet een heel stukje dicht. Zoals Pim Fortuyn (vzmh) zich al verontschuldigend verbeterde ter wille van de zich een hoedje geschrokken gutmensch in zijn wijsheid en charme: Het is druk in Nederland.