Bij mensen wel, bij sommige beesten gaat het echter van dik hout zaagt men planken en komt er slechts eenzijdige genot bij kijken. Als man zou ik bijvoorbeeld niet graag met een bidsprinkhaan ruilen, om maar wat te noemen.LindaK schreef:Kitty, hebben wij alleen maar sex voor de voortplanting? Neen, toch. Sex betekent ook plezier en van elkaar genieten!Kitty schreef:Genot is nooit een reden of eindpunt maar dient een doel, wat dat betreft zie ik wel veel in de omschrijving van Blast Furnace, zonder genot aan beide kanten zou voortplanting minder een optie zijn, puur om de voortplanting alleen. Omdat er wederzijds genoegen aan wordt beleefd wordt op die manier de soort in stand gehouden. Dus nutteloos lijkt me zo'n orgaan zeker niet. Een kat bijvoorbeeld die geen zin heeft zal nooit kunnen worden besprongen, dus het wijfjesdier zal er toch zeker iets uit moeten halen om open te staan voor bevruchting.
Goedele Liekens en de chlitoris
Moderator: Moderators
Re: Genot
hmmm, klopt denk ik. Overigens zou dat een interessante topic kunnen zijn, in hoeverre dieren gevoel hebben.
Er wordt veel door biologen functioneel verklaard, terwijl ik denk dat dieren ook dingen doen gewoon omdat ze het leuk vinden.
Maar dat is buiten deze topic.
Terug naar de clit en haar functie (if any).
Er wordt veel door biologen functioneel verklaard, terwijl ik denk dat dieren ook dingen doen gewoon omdat ze het leuk vinden.
Maar dat is buiten deze topic.
Terug naar de clit en haar functie (if any).