Ik heb mijn onderbouwing hierover net tegen jou gezegd. Beetje vreemd dat jij dit nu aanvoert als jou nieuwe stelling.MachineElf schreef:Is het zo ver gezocht dat de profeten en sjamanen hun openbaringen via entheogene drugs ontvingen?
Was Jezus' wijn wel een alcoholisch brouwsel?Wat van ayahuasca, hoe lang gaat dat al mee in de menselijke geschiedenis?
Bent U bekend met Soma? Of de Kundalini energie?
Communicatie met God
Moderator: Moderators
- Jan van Lennip
- Diehard
Re: Communicatie met God
De beste manier om kritiek te voorkomen is door je mond te houden. Aristoteles
- MachineElf
- Ervaren pen
Re: Communicatie met God
Ik hou de optie ook open. Ik duw dit zeker niet naar voren als nieuwe stelling, die stelling gaat al rond in het Westen van in de jaren 60. Daarom dat ik U vroeg, bent U bekend met Soma?Jan van Lennip schreef:Ik heb mijn onderbouwing hierover net tegen jou gezegd. Beetje vreemd dat jij dit nu aanvoert als jou nieuwe stelling.MachineElf schreef:Is het zo ver gezocht dat de profeten en sjamanen hun openbaringen via entheogene drugs ontvingen?
Was Jezus' wijn wel een alcoholisch brouwsel?Wat van ayahuasca, hoe lang gaat dat al mee in de menselijke geschiedenis?
Bent U bekend met Soma? Of de Kundalini energie?
En daarom dat ik U vroeg : Waren de profeten/sjamanen "junks"?
Je zei dan dat ik dat met niets kan onderbouwen, maar je geeft het zelf aan. Ik beaam het alleen maar.