Machine Elf
Moderator: Moderators
- MachineElf
- Ervaren pen
Machine Elf
Ik ben hier binnen gewarreld via google omdat ik interesse heb in bepaalde thema's; waaronder de evolutietheorie, het mystieke en het obscure.
Ik hoop hier vooral om puzzelstukken te vinden die op mijn puzzel toepasbaar zijn. Een forum is handig om zaken te bespreken en in perspectief te stellen.
Mijn mechanisme draait niet soepel omdat ik nog in volle zoektocht naar mezelf ben. Wie weet vind ik hier de nodige olie om op gang te komen.
Aangenaam.
Ik hoop hier vooral om puzzelstukken te vinden die op mijn puzzel toepasbaar zijn. Een forum is handig om zaken te bespreken en in perspectief te stellen.
Mijn mechanisme draait niet soepel omdat ik nog in volle zoektocht naar mezelf ben. Wie weet vind ik hier de nodige olie om op gang te komen.
Aangenaam.
Re: Machine Elf
Welkom!
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Welkom nogmaals van mij.MachineElf schreef:Mijn mechanisme draait niet soepel omdat ik nog in volle zoektocht naar mezelf ben. Wie weet vind ik hier de nodige olie om op gang te komen.
Aangenaam.
En dank voor deze intro, daar we daar nu rekening mee kunnen houden.
Misschien kun je dit nog wat verder uitleggen in het "persoonlijke" forum.
(Lees even de regels daarvoor).
Of anders graag, als je bijdragen en/of discussie wil, in één van de discussie fora.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
- MachineElf
- Ervaren pen
Bedankt allebei.
Wel pen het maar eens uit: Wie ben ik?
Het is één van de moeilijkste thema's waarmee ik ooit geconfronteerd werd: mezelf.
Veelal is heel persoonlijk en ga je niet zomaar op het internet neerpennen.
Wie ben ik, waar kom ik vandaag, wat vormt mij tot wie ik ben, ben ik me bewust van mijn eigen paradigma?
Dat zijn vragen die me toch enige tijd geteisterd hebben en nachten ophield.
Wel pen het maar eens uit: Wie ben ik?
Het is één van de moeilijkste thema's waarmee ik ooit geconfronteerd werd: mezelf.
Veelal is heel persoonlijk en ga je niet zomaar op het internet neerpennen.
Wie ben ik, waar kom ik vandaag, wat vormt mij tot wie ik ben, ben ik me bewust van mijn eigen paradigma?
Dat zijn vragen die me toch enige tijd geteisterd hebben en nachten ophield.
welkom,
en ter geruststelling; je kan niet iemand anders dan jezelf zijn
en ter geruststelling; je kan niet iemand anders dan jezelf zijn
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Je bent heel bewust bezig begrijp hieruit.
Op dit forum wordt dat als een goede eigenschap gezien.
Je hoeft hier verder geen details te vertellen.
We leren je verder wel kennen binnen de discussies waar je aan mee wil doen.
Net zo ver als jij zelf wil.
Op dit forum wordt dat als een goede eigenschap gezien.
Je hoeft hier verder geen details te vertellen.
We leren je verder wel kennen binnen de discussies waar je aan mee wil doen.
Net zo ver als jij zelf wil.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Welkom en niet teveel info verstrekken over jezelf. Je komt niet voor een baan.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
- Dat beloof ik
- Bevlogen
Beste Machine Elf, welkom.
Mij lijkt het dat je het jezelf veel te moeilijk maakt.
Jezelf is geen lastig onderwerp, je kent jezelf al je hele leven, er iis niets dat je zo goed kent als jezelf.
Het is inderdaad heel persoonlijk, maar je hoeft het ook niet neer te pennen, als je het voor jezelf maar op een rijtje hebt.
Waar je vandaan komt is ook niet lastig, iedereen komt uit de baarmoeder van zijn moeder.
'Wat vormt mij tot wat ik ben' ook niet, dat is je omgeving, je ouders, familie en vrienden.
Als je dit in de smiezen hebt, ben je ookvanzelf bewust van de manier waarop je in het leven staat, paradigma is daar een moeilijk woord voor, ik zou er niet zo moeilijk over doen, nergens voor nodig en je voorkomt dat je er wakker van gaat liggen.
Mij lijkt het dat je het jezelf veel te moeilijk maakt.
Jezelf is geen lastig onderwerp, je kent jezelf al je hele leven, er iis niets dat je zo goed kent als jezelf.
Het is inderdaad heel persoonlijk, maar je hoeft het ook niet neer te pennen, als je het voor jezelf maar op een rijtje hebt.
Waar je vandaan komt is ook niet lastig, iedereen komt uit de baarmoeder van zijn moeder.
'Wat vormt mij tot wat ik ben' ook niet, dat is je omgeving, je ouders, familie en vrienden.
Als je dit in de smiezen hebt, ben je ookvanzelf bewust van de manier waarop je in het leven staat, paradigma is daar een moeilijk woord voor, ik zou er niet zo moeilijk over doen, nergens voor nodig en je voorkomt dat je er wakker van gaat liggen.
“Mr. Spock, do you have a theory?”
“No captain. For a theory, one requires facts. Since we do not have any, it would be illogical to have a theory.”
(Star Trek, seizoen 1)
“No captain. For a theory, one requires facts. Since we do not have any, it would be illogical to have a theory.”
(Star Trek, seizoen 1)
- Peter van Velzen
- Site Admin
Welkome Machine Elf
Je zult merken dat de meeste deelnemers op dit forum eveneens zeer geinteresseerd zijn in de evolutie, maar het obscure zullen ze altijd willen verlichten en het mystieke trachten te demystificeren. Dus de vraag is of je van onbeantwoorde of van beantwoorde raadsels houdt. In het laatste geval zul je hier veel soortgelijke geesten aantreffen, in het eerste geval erg weining. Maar hoe dan ook: Welkom.
Je zult merken dat de meeste deelnemers op dit forum eveneens zeer geinteresseerd zijn in de evolutie, maar het obscure zullen ze altijd willen verlichten en het mystieke trachten te demystificeren. Dus de vraag is of je van onbeantwoorde of van beantwoorde raadsels houdt. In het laatste geval zul je hier veel soortgelijke geesten aantreffen, in het eerste geval erg weining. Maar hoe dan ook: Welkom.
Ik wens u alle goeds