Het feit dat ik ID (of creationisme, is voor mij één pot nat) regelmatig aanhaal is omdat ik de evolutie wil begrijpen om zo twijfels weg te nemen/houden bij mezelf. Dat lijkt mij geen verkeerd streven.dikkemick schreef:Hoewel ik me toch niet aan de conclusie kan onttrekken dat je steeds weer ID als onderwerp op de agenda wil zetten. We weten nu inmiddels dat ID, creationisme is en dat dit meer politiek dan wetenschappelijk gefundeerd is.
Feiten die suggereren dat intelligent design niet klopt.
Moderator: Moderators
- Floris1976
- Forum fan
Re: Feiten die suggereren dat intelligent design niet klopt.
Liefde, respect en rechtvaardigheid zijn voor mij de belangrijkste zaken. Welke goede god veroordeeld mensen voor eeuwig?!
- Dat beloof ik
- Bevlogen
Als je evolutie wil begrijpen, concentreer je daar dan op.
Als ik naar Frankrijk op vakantie wil ga ik ook niet de folders van andere landen bekijken om te zien waarom ik daar niet naar toe zou willen.
Als ik naar Frankrijk op vakantie wil ga ik ook niet de folders van andere landen bekijken om te zien waarom ik daar niet naar toe zou willen.
“Mr. Spock, do you have a theory?”
“No captain. For a theory, one requires facts. Since we do not have any, it would be illogical to have a theory.”
(Star Trek, seizoen 1)
“No captain. For a theory, one requires facts. Since we do not have any, it would be illogical to have a theory.”
(Star Trek, seizoen 1)
Dat beloof ik schreef:Als je evolutie wil begrijpen, concentreer je daar dan op.

De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)
Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
Nou.. ik luister graag naar het filenieuws als ik al veilig op een N weg vlakbij huis ben of al op de parkeerplaats bij huis sta. Of is dat een ander soort eigenaardigheid?Dat beloof ik schreef:Als je evolutie wil begrijpen, concentreer je daar dan op.
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
"De vis in ons." gelezen Frans?Dat beloof ik schreef: Als ik naar Frankrijk op vakantie wil ga ik ook niet de folders van andere landen bekijken om te zien waarom ik daar niet naar toe zou willen.
Prettig lezen ook voor een leek. Wordt je echt wijzer van.

Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Naams-fetisj!Fish schreef: "De vis in ons." gelezen Frans?
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
dikkemick schreef:Naams-fetisj!Fish schreef: "De vis in ons." gelezen Frans?

Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.