Groet
Moderator: Moderators
Groet
Beste allen. Ik ben opgegroeid in de sixties en seventies, kom uit een christelijk nest. Heb interesse in de opbouw, samenhang en functioneren van de kosmos met alles daarin, inclusief ons mensen. Probeer momenteel met name bewuster te worden van mijn eigen functioneren, zowel inwendig als in relatie tot anderen. Merk daarbij dat er vele onbewuste zaken een rol spelen, zoals van huis uit meegekregen morele regels. Verder vraag ik me soms af wanneer iets toeval is, wanneer niet en mijn eigen rol hierin (principe van synchroniciteit). Wat is chaos, wat is orde? Graag neem ik deel aan de discussies op freethinker om daar wat van te leren en, last but not least, omdat het soms ook leuk is om iets nieuws te ontdekken.
- lost and not found yet!
- Bevlogen
Re: Groet
Welkom, lees je in zou ik zeggen. Maar leef je ook uit! 
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Welkom ! Leef je in en lees je uit!
Nothing in life is certain except death, taxes and the second law of thermodynamics.
—Seth Lloyd
The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.
—Bertrand Russell
—Seth Lloyd
The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.
—Bertrand Russell
- lost and not found yet!
- Bevlogen
HankS schreef:Welkom ! Leef je in en lees je uit!
We will dance again!
- Peter van Velzen
- Site Admin
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Welkom. Ik ben in dezelfde tijd opgegroeid... ook in een christelijk nest.
Born OK the first time