Nee er is helemaal geen sprake van een vergissing.e kan ook als volwassene gewoon ruiterlijk toegeven dat je 2 keer in korte tijd door slecht opzoekwerk je je niet te weinig hebt vergist en dan gewoon doorgaan zonder dat kinderachtige klachtengedoe. Maar goed, ik zal er verder geen woorden meer over vuil maken en gewoon afwachten wat het mod-team van deze kwestie vindt.
Is die lijst van 2015 soms een statische lijst? Staat OekraÍne op plek 130 en blijven ze daar staan?
Even een lijstje van de afgelopen jaren:
2015 - 130
2014 - 142
2013 - 144
2012 - 144
Dus het afgelopen jaar is de situatie verbeterd, maar het is helemaal niet gezegd dat dit ook zo blijft. Dus een getal noemen van 'rond de 142' is helemaal zo gek nog niet. Dat snap jij waarschijnlijk niet omdat je dit soort data niet interpreteert, maar alleen één getal leest.
In het tweede geval was het percentage juist (11%) maar was ik één woord vergeten.
Inderdaad maar verder;
Hoe staat het met je lijstje van voor en tegen argumenten voor het associatiegedrag?
Even opfrissen:
En:De optelling van de voordelen van dit verdrag tussen Oekraïne en het EU-Europa valt gunstiger uit dan de optelling van de nadelen.
Ook hiervan wil ik weten welke landen dit zeggen en wie dit zeggen.Zowel Oekraïne als de meeste landen van Europa denken dat kans op hervatting van de Russische veroveringsoorlog in het buurland Oekraïne groot is.
Nog een mooi stuk van Maarten van Rossem:
http://www.maartenonline.nl/nl/nieuws/2 ... ijven.html" onclick="window.open(this.href);return false;