Hoi
Moderator: Moderators
Re: Hoi
Mag ik dan de 1e zijn die je hier van harte welkom heet Allie.
Harry, Mick, Dikke. Kies maar een naam.
Leuk dat je mijn uitnodiging serieus hebt genomen. Ik hoop dat je hier vind wat je zoekt, of dat je kwijt kan, hetgeen je kwijt wilt.
Veel plezier!
p.s. Je wist het misschien nog niet, maar ik geloof niet in een god.
Harry, Mick, Dikke. Kies maar een naam.
Leuk dat je mijn uitnodiging serieus hebt genomen. Ik hoop dat je hier vind wat je zoekt, of dat je kwijt kan, hetgeen je kwijt wilt.
Veel plezier!
p.s. Je wist het misschien nog niet, maar ik geloof niet in een god.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Hallo Allie, welkom.
Ik proef meteen al wederzijdse directheid en humor.
Voorwaarden voor een eerlijk discussie klimaat.
Dan moet het ook lukken om tot eerlijke gedachten wisselingen te komen, ook al zullen er wezenlijke verschillen in denken zijn.
Wat niet wil zeggen dat er hier niet af en toe geprobeerd zal worden te bijten, maar meestal blijft het bij blaffen.
Ik proef meteen al wederzijdse directheid en humor.
Voorwaarden voor een eerlijk discussie klimaat.
Dan moet het ook lukken om tot eerlijke gedachten wisselingen te komen, ook al zullen er wezenlijke verschillen in denken zijn.
Wat niet wil zeggen dat er hier niet af en toe geprobeerd zal worden te bijten, maar meestal blijft het bij blaffen.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Welkom, ik vraag me af waar je nu naar benieuwd bent ?
Nothing in life is certain except death, taxes and the second law of thermodynamics.
—Seth Lloyd
The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.
—Bertrand Russell
—Seth Lloyd
The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.
—Bertrand Russell
- Peter van Velzen
- Site Admin
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Welkom op dit forum.
Is er een speciaal onderwerp waarover je met atheïsten wil praten? Veel atheïsten houden van bijbelstudies. Ze kennen vooral de bijbelverzen waarover christenen nooit horen in hun kerk.
Is er een speciaal onderwerp waarover je met atheïsten wil praten? Veel atheïsten houden van bijbelstudies. Ze kennen vooral de bijbelverzen waarover christenen nooit horen in hun kerk.
Born OK the first time
Over de Bijbel praten vind ik niet interessant. Ik denk liever na over het bestaan van God.Rereformed schreef:Welkom op dit forum.
En danke...
Je maakt nieuwsgierig.Allie schreef:Over de Bijbel praten vind ik niet interessant. Ik denk liever na over het bestaan van God.Rereformed schreef:Welkom op dit forum.
Is er een speciaal onderwerp waarover je met atheïsten wil praten? Veel atheïsten houden van bijbelstudies. Ze kennen vooral de bijbelverzen waarover christenen nooit horen in hun kerk.![]()
En danke...
Mooi voor een eigen topic misschien?
Om dieper in te gaan op jouw uitleg van wat je hiermee bedoelt.
Hier verder met een algemene korte introductie van wie je bent en wat je interesses zijn en het welkom.
Mede gezien het karakter van dit subforum Persoonlijk.
Misschien nuttig om even door te lezen.
(Ps. voor iedereen, want ik denk dat er al veel staan te trappelen voor een interessante pittige discussie.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Welkom Allie,Allie schreef:Ik ben "Allie", is een nickname uiteraard(welke kwaadaardige ouder noemt zijn/haar kind nu Allie?), ik geloof in God en ik ben nieuw hier. Ben benieuwd naar dit forum.
Ik geloof in mensen die in goden geloven, sterker nog ik heb ze wel eens gesproken dus ze bestaan " echt"
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Ik ga eerst eens de kat uit de boom kijken en hier en daar wat reageren. En beetje prikkelen...Maria schreef: Je maakt nieuwsgierig.
Mooi voor een eigen topic misschien?
Om dieper in te gaan op jouw uitleg van wat je hiermee bedoelt.
Totaal quote ingekort tot relevantie. Maria