Het valt me op, als ik door de oudere bladzijden van het forum ga, zoals in het vergeten auto-topic, dat foto's die ooit als bijlage zijn toegevoegd, nu vaak behoorlijk door elkaar lijken te zijn gerammeld.
Hoe kan dit?
http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 15#p417068" onclick="window.open(this.href);return false;
Forumsoftware verpest foto's?
Moderator: Moderators
Forumsoftware verpest foto's?
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
- vegan-revolution
- Superposter
Re: Forumsoftware verpest foto's?
Hm, ja, dat ziet er vreemd uit. Mogelijk is er ooit iets fout gegaan bij een backup/restore? Als naar goede gewoonte alle ooit gedane backups bewaard zijn gebleven dan zou van een backup waarin de foto's nog goed waren deze kunnen worden teruggezet.
Zie ook The Tao Of Backup.
Zie ook The Tao Of Backup.
Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest
- lost and not found yet!
- Bevlogen
Dat kom ik ook tegen, ook in dit topic:
http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 3&start=30" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 3&start=30" onclick="window.open(this.href);return false;
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
🔱
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
🔱
- lost and not found yet!
- Bevlogen
Totaal offtopic, maar ik wil gewoon het 41000 bericht plaatsen! Sorry! 
Edit: het 410000ste bericht!
Edit 2:
Totaal aantal berichten 410000 • Totaal aantal onderwerpen 11477 • Totaal aantal leden 2874 • Ons nieuwste lid is Divine Decay
Edit: het 410000ste bericht!
Edit 2:
Totaal aantal berichten 410000 • Totaal aantal onderwerpen 11477 • Totaal aantal leden 2874 • Ons nieuwste lid is Divine Decay
We will dance again!
🔱
🔱
Misschien heeft te maken met de laatste update/server backup. Zal het eens in de groep gooien. Alleen bij de attachments en zit er ook een patroon in bijvoorbeeld gif plaatjes op jpeg met een bepaalde resolutie. Wat wel in de regel gebeurt is dat een site niet meer bestaat en de link er naar toe komt te vervallen. Die afbeeldingen halen we dan soms weg.
Ik heb vergeten auto's doorgebladerd en het zijn er maar een paar volgens mij. Het is geen structurele kwestie.
Ik heb vergeten auto's doorgebladerd en het zijn er maar een paar volgens mij. Het is geen structurele kwestie.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!