Mijn reageren hier heeft bij mij althans nooit het gevoel opgeleverd dat ik het hier zo slecht heb. Ik zou dat zelf nooit zover laten komen.De vraag komt op, wat je hier zelf nog zoekt.
Ik zou willen adviseren, om als je het werkelijk zo slecht hebt hier, je hiervan te distantiëren en niet meer terug te komen.
Maar overdrijven kan ook voor jou met veel persoonlijke factoren te maken hebben.
Ik laat je druppeltjes als op de veren van de eend heen glijden en poedel vrolijk voort tot ik het werkelijk zat zou zijn. Of ik een rotschop krijg, zonder een andere reden, dan dat ik de regels niet heb willen lezen om persoonlijke redenen. Het is wel waar, dat het nooit erg stimulerend werkt wanneer niemand serieus op je topic reageert, terwijl ik mensen gelezen heb, die dat hier best heel leerzaam voor mij en iedereen hadden kunnen doen. Dan vraag je jezelf af, komt dat nu door mijn topic, of door andere subtiele krachten die ergens achter mij onbekende wegen hun bevriende communicatieverkeer op dit forum (om)leiden. Want gewoon helemaal negeren werkt het best om iedereen die ongewenst is weg te krijgen zolang hij/zij het niet erg vindt om alleen tegen zichzelf te schrijven.