Inderdaad! Dit is niet een puur vluchtelingen probleem. Maar: Wetgeving is voor iedereen, ongeacht afkomst gelijk!Bonjour schreef:Ik vraag me af waarom er bij dit soort ongeregeldheden alleen maar als oplossing "minder vluchtelingen opnemen" naar voren wordt gebracht. Er zijn toch wel andere oplossingen mogelijk? Ik denk bijvoorbeeld aan intensievere begeleiding. Duidelijke wetshandhaving.
98 aanranders, 2 verkrachters- 60 vrouwen
Moderator: Moderators
Re: 98 aanranders, 2 verkrachters- 60 vrouwen
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
- Dat beloof ik
- Bevlogen
Je hebt helemaal gelijk.BerjanII schreef: Mag ik je er wel aan herinneren dat de informatie enkel komt van "anonieme agenten"? Ik kan ook zeggen dat ik gehoord heb van anonieme agenten dat er marsmannetjes aan mee hebben gedaan, maar dat maakt het er niet geloofwaardiger op.
Kan mij bijvoorbeeld niet voorstellen dat vluchtelingen die nog maar net een paar dagen in Duitsland zijn aan vuurwerk konden komen. Die mensne hebben net geld genoeg om de oversteek te maken, en zijn getraumatiseerd als de pest. En hoe komen vluchtelingen aan geld voor drank?
Vrouwen die verkracht en bestolen zijn zijn niet helder genoeg om te weten of mensen uit Syrie komen, of ze net gearriveerd waren (hoe de politie dit weet van die duizenden mensen die er per week komen in DL is mij ook een raadsel). Dat zijn voor mij meer de vragen, dan waar veel anderen op inzetten.
De agenten op straat hebben alles verzonnen, er waren geen vluchtelingen te bekennen op het plein en de daders van de verkrachtingen waren gewoon blanke Duitsers.
“Mr. Spock, do you have a theory?”
“No captain. For a theory, one requires facts. Since we do not have any, it would be illogical to have a theory.”
(Star Trek, seizoen 1)
“No captain. For a theory, one requires facts. Since we do not have any, it would be illogical to have a theory.”
(Star Trek, seizoen 1)
Verkrachten blanke Duitsers niet?Dat beloof ik schreef:
Je hebt helemaal gelijk.
De agenten op straat hebben alles verzonnen, er waren geen vluchtelingen te bekennen op het plein en de daders van de verkrachtingen waren gewoon blanke Duitsers.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Eindelijk een beetje openheid van zaken door de politie van Keulen.
Redactie Volkskrant 8 januari 2016, 15:02
Redactie Volkskrant 8 januari 2016, 15:02
Volkskrant schreef: Wolfgang Albers is niet langer de baas van de politie in Keulen. Hij is vrijdag op non-actief gezet, melden bronnen rond de regering. De burgemeester van Keulen, Henriette Reker, nam eerder afstand van de leiding van de politie in haar stad.
...........
Politiechef Albers zei in een verklaring begrip te hebben voor het besluit: 'Het gaat er nu om het verloren vertrouwen te herstellen.' Albers vervolgt: 'Ik accepteer dat ik als baas van de politie het mikpunt van de kritiek ben. De politiemensen die die nacht aan het werk waren in Keulen, verdienen deze kritiek niet.'
........
Burgemeester Reker heeft grote kritiek op de manier waarop de politie informatie heeft verspreid over de gebeurtenissen op nieuwjaarsnacht, zei ze in een officiële verklaring.
.......
De politie heeft 31 verdachten geïdentificeerd die betrokken zijn geweest bij de chaos tijdens de jaarwisseling. Dat meldt het Duitse ministerie van Binnenlandse Zaken vrijdag in een persconferentie. Zij zijn allemaal aangehouden. Onder hen bevinden zich 18 asielzoekers, aldus een woordvoerder. Ze worden verdacht van diefstal en geweldpleging en één van verdachten zou zich schuldig hebben gemaakt aan seksueel getint verbaal geweld. Geen van hen wordt momenteel verdacht van aanranding
Er komen negen verdachten uit Algerije, acht uit Marokko, vijf uit Iran, vier uit Syrië, twee uit Duitsland, één Servië, één uit de VS en één uit Irak.
Er zijn in totaal 170 aangiftes gedaan waarvan 117 met betrekking tot aanrandingen.
Twee zakkenrollers die donderdag werden gearresteerd wegens mogelijke betrokkenheid, zijn weer vrijgelaten wegens gebrek aan bewijs. Het gaan jongens van 16 en 23 uit Tunesië en Marokko. De politie heeft op hun mobiele telefoons foto's en video's gevonden van de aanrandingen. Ook is er een briefje gevonden met een Duits-Arabische woordenlijst van teksten als 'mooie borsten', 'ik wil neuken' en 'ik dood je'.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Buiten oorlogstijd niet met 100 tegelijk.dikkemick schreef: Verkrachten blanke Duitsers niet?
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Eén of twee is wel acceptabel?PietV. schreef:Buiten oorlogstijd niet met 100 tegelijk.
Groet
kiks
Kabouters bestaan niet, maar ze hebben wel rode puntmutsjes.
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
Ho ho, het waren er maar twee volgens de berichten en één Amerikaan. Ik stel voor geen Duitsers meer in ons land toe te laten. Rol het prikkeldraad maar uit. En die Amerikaan is vast een zwarte geweest, of anders een hispanic. Dat zijn immers allemaal criminelen.Dat beloof ik schreef:De agenten op straat hebben alles verzonnen, er waren geen vluchtelingen te bekennen op het plein en de daders van de verkrachtingen waren gewoon blanke Duitsers.
Groet
kiks
Voor mij was dit de druppel. Wilders heeft dit keer ook mijn stem.
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)
kiks schreef: Eén of twee is wel acceptabel?
0 is acceptabel maar het constant bagatelliseren en zoeken naar verkrachtingen in Alkmaar, Oktoberfest of waar dan ook doet geen recht aan de situatie op zich. In bepaalde wijken in Rotterdam kun je als vrouw niet meer met goed fatsoen over straat lopen, mijn dochter is meerdere keren door allochtone jongeren lastig gevallen en het is een item dat veel Rotterdamse meisje meemaken. We hebben het hier over een groep mensen die vanuit een andere cultuur hier naar toe komen draven om zichzelf te buiten te gaan aan zaken waar wij de pest aan hebben. En we hebben in Europa geen behoefte aan mannen die hier dus gastvrij worden opgevangen en denken dat ze hier hun gang kunnen gaan. Laten we geen problemen importeren die hebben we inmiddels genoeg. Het is toch te gek voor woorden dat vrouwen vluchten voor een vluchteling.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Ik denk dat we het woord verkrachten niet meer zoveel in de mond moeten nemen ivm. deze laatste nieuwsberichten.
Dat zal in het openbaar moeilijker zijn geweest, maar is naar zeggen ook voorgekomen.
Bron: ??????
Aanranding is hier in de meeste gevallen wsl. het juiste woord, ook een schending van de integriteit van je medemens.
En dat komt algemeen zoveel voor onder alle bevolkingsgroepen, dat het in de meeste gevallen niet eens meer wordt aangegeven.
De meeste meiden die dit overkomt knappen dit zelf wel op.
Nu er zoveel en zo massaal aandacht aan wordt besteed, wordt dit een ander verhaal en het taboe op aangifte gaat verdwijnen.
Je ziet dan ook dat er steeds meer aangiftes kwamen in de loop van de dagen dat de aandacht steeds sterker werd.
Gelukkig.
Misschien is dit het goede wat eruit voort kan komen.
Voorlichting op Geen taboes op Marokko.nl
Wat is het verschil tussen aanranding en verkrachting?
Seksuele grensoverschrijding
Dat zal in het openbaar moeilijker zijn geweest, maar is naar zeggen ook voorgekomen.
Bron: ??????
Aanranding is hier in de meeste gevallen wsl. het juiste woord, ook een schending van de integriteit van je medemens.
En dat komt algemeen zoveel voor onder alle bevolkingsgroepen, dat het in de meeste gevallen niet eens meer wordt aangegeven.
De meeste meiden die dit overkomt knappen dit zelf wel op.
Nu er zoveel en zo massaal aandacht aan wordt besteed, wordt dit een ander verhaal en het taboe op aangifte gaat verdwijnen.
Je ziet dan ook dat er steeds meer aangiftes kwamen in de loop van de dagen dat de aandacht steeds sterker werd.
Gelukkig.
Misschien is dit het goede wat eruit voort kan komen.
Voorlichting op Geen taboes op Marokko.nl
Wat is het verschil tussen aanranding en verkrachting?
Seksuele grensoverschrijding
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Voor vluchtelingen hoef je niet op de loop te gaan. Wel voor criminelen.PietV. schreef:Het is toch te gek voor woorden dat vrouwen vluchten voor een vluchteling.
Maar ja, er zijn mensen die het idee hebben dat mensen die zelf voor allerlei narigheid op de loop zijn gegaan allemaal criminelen zijn. Ik kies er voor die twee zaken te scheiden. Voor anderen is het een pot nat.
Als er aanrandingen plaatsvinden heb je te maken met criminelen. Soms en misschien wel in verhouding te vaak met criminelen met een allochtone afkomst. De afkomst maakt mij echter niet uit. In Keulen gebeurde iets dat volgens mij niet de orde van de dag is. Als deze gebeurtenis leidend gaat worden in het debat hoe om te gaan met mensen die op de vlucht geslagen zijn, is er volgens mij iets duidelijk mis. Het debat zou wmb moeten gaan over deze vorm van criminaliteit. En als daar een etnische component in zit mag dat best genoemd worden. En daar moet imo ook wel iets aan gedaan worden Wat mij stoort is dat mensen (asielzoekers) die hier totaal niets mee te maken hebben gedupeerd worden, en dat sommige mensen naar aanleiding van deze gebeurtenissen vinden dat mensenrechten opzij gezet kunnen worden.
Groet
kiks
Voor jou speciaal deze folder:Labyrint schreef:Voor mij was dit de druppel. Wilders heeft dit keer ook mijn stem.

Is er eentje uit het archief en je moet joden even vervangen door moslims of vluchtelingen, en je kunt gelijk beginnen met folderen.
Groet
kiks
Walgelijk stuk populist! Hahakiks schreef:Voor jou speciaal deze folder:Labyrint schreef:Voor mij was dit de druppel. Wilders heeft dit keer ook mijn stem.
[sizedimg=60]https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=574847C9
Is er eentje uit het archief en je moet joden even vervangen door moslims of vluchtelingen, en je kunt gelijk beginnen met folderen.
Groet
kiks
Quote ingekort. Afbeelding hoeft niet herhaald te worden
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)
Tip: neem aandelen in een prikkeldraadfabriek.Labyrint schreef:Walgelijk stuk populist! Haha
Groet
kiks
Het is goed met je.kiks schreef:Tip: neem aandelen in een prikkeldraadfabriek.Labyrint schreef:Walgelijk stuk populist! Haha
Groet
kiks