@ Admin Maria.
Het kan zijn dat mijn reactie op de bijdrage van Berjan niet helemaal begrepen is. Ik kan en wil mijn reactie wel nauwkeuriger formuleren en ik wil ook best eventuele vragen beantwoorden.
Bijvoorbeeld dit kan verkeerd begrepen zijn.
Cluny schreef:
Dus, ja ik heb de eerste Oekraïne-bijdrage van 2016 gelezen. Nee, voor mezelf zie ik te weinig nieuws om een ( oude ) discussie te starten.
Dat zou dan worden.
Cluny schreef:
Dus, ja ik heb de eerste Oekraïne-bijdrage van 2016, die van Berjan gelezen. Nee, voor mezelf zie ik geen nieuwe gezichtspunten, alle geleverde info van Berjan is al uitvoerig besproken sinds de start van dit topic, sinds de Rusland-Oekraïne oorlog ontbrandde. In de bijdrage van Berjan zie ik zelf geen nieuws waarvan ik denk, dat heb ik nog niet eerder gezien, daar heb ik nog niet over gediscussieerd of daarmee kan ik nog iets aan een oudere discussie toevoegen.
Omdat ik de bijdrage van Berjan niet echt goed vind, ten eerste omdat hij geen nieuwe bediscussieerbare argumenten aanlevert, ten tweede omdat er m.i. te veel drogredenen inzitten en ten derde omdat hij bewust onaardig tegen mij doet, leek het mij beter om gewoon niet inhoudelijk op zijn post te reageren. En ten vierde omdat ik weinig verwachting heb dat een dialoog tussen Berjan en mij nieuwe gezichtspunten zal opleveren bij eventuele meelezers. Ik verwacht dat een inhoudelijke discussie over Oekraïne tussen Berjan en mij nauwelijks interessant zal worden voor de meelezers.
Hier komt mijn vraag. Ik ben best bereid om uitgebreid op de bijdrage van Berjan in te gaan, zelfs om deze op de fileertafel te leggen.
Als dat noodzakelijk is om een splitsing te voorkomen dan doe ik dat wel.
Wil de moderatie dat van mij?
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.