wat jij eronder verstaat is niet hetzelfde wat IS begrijpt. Het westen Wil IS uitschakelen en wij willen IS uitschakelen.writer schreef:Onder terugvechten versta ik wat anders dan onschuldige burgers laten doden.appelfflap schreef:Feit blijft dat Europa tegen IS vecht en zij vechten terug, simpele logica.
Voor hen behoort de aanslag gisteren gewoon tot dezelfde oorlog. Dit soort aanslagen zullen we meer zien want bijna niet te vermijden. Ik ga straks naar het sportpaleis. 3 schutters met een bom is een bloedbad. Moet ik nu thuis blijven?
die brave mens is Afghanistan weet dat hij bij elk marktbezoek slachtoffer kan worden van een drone, moet die nu thuisblijven?
Trouwens, met f16's ziekenhuizen platbombarderen of met drones dorpen terroriseren en onschuldigen vermoorden is in weze net hetzelfde als wat gisteren gebeurd is.
dat men het nadien propagandabewijs uitlegt als zelfverdediging, uitschakelen van targets, collateral damage en je misschien zelfs excuseert verandert niets aan de feiten op zich.
je slacht burgers en onschuldigen af en het enige verschil is de kostprijs vd wapens, een drone is wat duurder als een kalasjnikov.