doctorwho schreef:Een non conformist dus. Op zich kan ik mij daar wel in verplaatsen maar in werk en dagelijks leven is dit helaas niet houdbaar gebleken.
Mee eens!
Nu stoppen anders word ik hier 'gesplitst'. Die regeltje in ons leven overal kunnen iedere spontaniteit in de kiem smoren. Doet het in mijn geval wel!
Ik reageer hier op dit topic dus niet meer.
Zeer fijn dat u van zich laat horen en mooi om een stukje van uw leven te mogen lezen. Graag zou ik u dan ook veel plezier en een leerzame tijd willen toewensen hier op het forum en zie uit naar verdere berichten van u.
Wel hoop ik dat u onder persoonlijk een nieuw draadje opent, zodat ik daar (zoals u wenst) zeer eerlijk mag en kan reageren! Want als u iemand bent die, zoals u meermaals aangeeft, graag eerlijk aangesproken wilt worden zou ik daar graag op in gaan! Immers geeft u meermaals aan eerlijk aangesproken te worden! En laat het zo zijn dat ik denk een zeer goed tegenwicht daar op kan geven!
Ga het weer een keer proberen en zal proberen te ontkomen aan de lasso's van de kuddedrijvers.
Ik plant gedachtes en ideeën, maar nooit zonder een vraagteken. Niet ik ben van belang om op te reageren, maar alleen mijn reacties staan open voor opbouwende kritiek, zonder stigmatiserende op- en aanmerkingen.
Maria schreef:Welkom terug, Wilfred.
Blij je weer te zien.
Zolang het lasso gooiers zijn, willen ze je misschien vangen.
Ben je toch gewenst
Beter dan stenen gooiers.
Dank je voor je ontvangst zonder stenen.
Ik plant gedachtes en ideeën, maar nooit zonder een vraagteken. Niet ik ben van belang om op te reageren, maar alleen mijn reacties staan open voor opbouwende kritiek, zonder stigmatiserende op- en aanmerkingen.