Ik heb geprobeerd het een leuk forum te houden voor iedereen, maar heb wel gemerkt dat je nooit iedereen gelukkig kan houden. Wanneer je de regels strak toepast, kunnen sommigen hier absoluut niets kwijt, maar dat betekent dan ook weer een eind aan een hoop discussies. Discussies die voor anderen toch al niet meer gevoerd hoefden te worden. Anderen vinden ze wel leuk en je weet nooit wat gasten ervan vinden. Welke pagina zien ze als eerste als ze googelend binnenkomen en wat staat er dan? Misschien een 100ste herhaling, maar voor de gast nieuw.
Er zijn in deze periode wat vervelende dingetjes gebeurd. Jammer, want ik blijf met iedereen liever op speaking terms. Helaas kwam het een enkele keer voor dat we wel iemand naar de uitgang moesten begeleiden. Dan de aanval van een massa scholieren was ook komisch en de paspoorten verkopers. Je maakt van alles mee op deze plek, maar ik vond het meestal leuk om te doen. En daarbij weer het nodige geleerd.
Eén van de dingen die ik geleerd heb is dat je veel tijd aan het forum kwijt kan zijn. Dat kan in elke rol. Als gewoon deelnemer, als moderator maar zeker ook als administrator. Gelukkig hebben we ondertussen een nieuwe moderator die toch al verslaafd was aan het forum.
Maria, heel veel succes in je nieuwe rol en veel plezier. Soms met wat pepernoten strooien om ze zoet te houden, dan weer gewoon met de roe er tegenaan. (de winkels zijn al in Sinterklaas stemming, waarom wij niet?). Weinig ingrepen toegewenst.
Iedereen weer veel plezier in de komende periode. Mogen we weer veel van elkaar leren.