Eerlijk, is dit normale gang van zaken hier? Mijn topic (dat NIET als getuigenis bedoeld was, maar door jullie blijkbaar zo bevonden wordt) is *eergisteren* geschreven, en werd meteen (ongevraagd) verplaatst naar een andere pijler. Ik schijn priveberichten te hebben (volgens mijn email), maar die kan ik hier niet lezen, blijkbaar ben ik nog te newbie qua aantal posts (dat zou beheer van dit forum toch moeten weten). Vervolgens reageer ik naar jouw idee niet snel genoeg en is mijn titel gewijzigd - maar ik had om te beginnen niet gevraagd of het als getuigenis hier neergezet kon worden.Maria schreef:freebee schreef: Ik snap de haast niet zo, ik ben niet zo vaak in de gelegenheid om te forummen.De vorige keer dat je online was heb je geen reactie gegeven op mijn vraag om over een titel te denken.Ik schreef: eerder
Je kunt ook hier je nieuwe titel aangeven.
Dan kunnen we dat later eventueel weer verwijderen.
Vandaar dat ik het (voorlopig) zelf heb veranderd.
Twee redenen.
Een technische: De titel van de afzonderlijke reactie zijn aan de hand van de Topic titel
Verandering van topic titel geeft niet automatisch verandering van de al bestaande berichten titels.
De meeste users loggen in via "Toon actieve onderwerpen" of "Bekijk je eigen berichten".
Dan heb je niet direct door in welk forum iets is geplaatst en reageer je aan de hand van de titel van het eerste topic.
De oude titel liet vermoeden dat het om een voorsteltopic gaat, wat nu dus is veranderd.
Dus het kan altijd nog.Ik zou het fijn vinden om zelf een titel te verzinnen maar deze raakt de kern uitstekend
Zeg het maar.

Ik vind het een beetje jammer eigenlijk.