Noord Korea is nog aan te vallen, straks niet meer !

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

Moeten we met deze landen pro-actief ingrijpen om erger te voorkomen, later ?

ja, meteen, nu het nog kan, een openlijke aanval.
2
15%
nee, dan krijg je de grootste rotzooi.
10
77%
nee, niet openlijk, wel covert, dmv geheime operaties.
1
8%

Totaal aantal stemmen: 13

jHenosch
Banned
Contacteer:

Bericht door jHenosch »

insomnia schreef:Ik had het over ongeleide reliprojectielen. De daaruit ontstane schade is niet te meten in kiloton.
Vooral als ze kernwapens hebben zijn ze gevaarlijk,

want niet alleen in Iran is dat het geval maar ook in Noord Korea, waar men de grote leider moet aanbidden als een God.
garris
Forum fan

Bericht door garris »

dat wens ik te betwijfelen, de VS hebben na Hiroshima en Nagasakki duizenden keren meer vernietigingskracht gekregen, maar ze hebben die wapens sindsdien nooit meer toegepast, dus ze hebben bewezen dat ze ermee om kunnen gaan
afganisthan en iraq zijn niet zulke goede voorbeelden zeker? Misschien niet in de vorm van 1 wapen, maar door veel meer wapens. En inderdaad hebben ze bewezen dat ze ermee om kunnen gaan. Om totaal vage redenen landen binnenvallen, bravo. Krijgen ze nu goedkeuring om voortaan wapens te mogen gebruiken?
bovendien zijn het democratieën, en daar zal een volk niet gauw kiezen voor een totale gek die H-bommen gaat gooien, men kan zich niet laten gijzelen door 1 of ander dictatoriaal systeem dat doen en laten kan wat het belieft.
Waarom maak je het onderscheid tussen democratieën en dictaturen? Hoezo kiest een volk niet gauw voor een totale gek? De geschiedenis van de democratie heeft nog niet echt bewezen dat het volk de keuze voor een totale gek niet gaat maken.
balou
Forum fan

Bericht door balou »

jHenosch schreef;
dat wens ik te betwijfelen, de VS hebben na Hiroshima en Nagasakki duizenden keren meer vernietigingskracht gekregen, maar ze hebben die wapens sindsdien nooit meer toegepast, dus ze hebben bewezen dat ze ermee om kunnen gaan
,
Twijfel is goed, wantrouwen is beter. Alle regimes die over kernwapens beschikken, of dat nu democratieën zijn of dictaturen, hebben die wapens nog nooit gebruikt. Behalve Amerika...
Dat bewijst niet dat ze er mee om kunnen gaan. Dat bewijst helemaal niets!
Tijdens de Cuba crisis heeft Amerika WEL gedreigd met inzet van nucleaire wapens.
Iedereen inclusief Chroetsjov wist dat een Amerikaans dreigement gewoon wordt uitgevoerd wat er ook gebeurt, en wat ook de consequenties zijn. Amerikanen dreigen nooit, als zij hun dreigementen niet kunnen (of willen) uitvoeren...

Ik houd alleen maar in het achterhoofd, dat Amerika als ENIGE land ter wereld het kernwapen inderdaad heeft gebruikt.
artikel 1. Een fundamentalist heeft altijd gelijk.
Artikel 2. Indien de fundamentalist ongelijk heeft, treedt automatisch artikel 1 in werking.
insomnia
Forum fan

Bericht door insomnia »

jHenosch schreef:
insomnia schreef:Ik had het over ongeleide reliprojectielen. De daaruit ontstane schade is niet te meten in kiloton.
Vooral als ze kernwapens hebben zijn ze gevaarlijk,

want niet alleen in Iran is dat het geval maar ook in Noord Korea, waar men de grote leider moet aanbidden als een God.
Je gaat er inhoudelijk niet op in hè? Het zijn vooral judeo-christelijke oproerkraaiers (VS, Israël, paus .... en jHenosch) die telkens olie op het vuur blijven gooien :evil:
Laatst gewijzigd door insomnia op 06 okt 2006 13:10, 1 keer totaal gewijzigd.
C'est le ton qui fait la musique
Devious
Erelid
Contacteer:

Bericht door Devious »

:!: JHenosch, we willen graag dat je de gangbare zwarte fontkleur gebruikt in je tekst. Incidenteel gebruik van andere kleuren en letterformaten is uiteraard toegestaan, maar niet voor ieder bericht.

Vriendelijke groet.
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
jHenosch
Banned
Contacteer:

Bericht door jHenosch »

Devious schreef::!: JHenosch, we willen graag dat je de gangbare zwarte fontkleur gebruikt in je tekst. Incidenteel gebruik van andere kleuren en letterformaten is uiteraard toegestaan, maar niet voor ieder bericht.

Vriendelijke groet.
staat dat in uw statuten ?

of is dat technisch makkelijker ?

of anderszins ?

Hoezo?
Laatst gewijzigd door jHenosch op 06 okt 2006 17:39, 3 keer totaal gewijzigd.
jHenosch
Banned
Contacteer:

Bericht door jHenosch »

insomnia schreef:Je gaat er inhoudelijk niet op in hè? Het zijn vooral judeo-christelijke oproerkraaiers (VS, Israël, paus .... en jHenosch) die telkens olie op het vuur blijven gooien :evil:
Hoezo ga ik er niet op in, wat insunueer je nou, volgens mij schreeuwen vooral de landen die het hier betreft moord en brand, want als ze niet met die kernwapens zouden schermen zou geen haan naar ze kraaien, maar omdat ze zich in hun satanische mensonterende plannen gedwarsboomd zien door de democratische grootmachten, schreeuwen ze moord en brand.

En dat het geen verschil zou uitmaken, dictatuur met kernwapens of democratie, tja je moet wel enig poitiek besef hebben om dat te begrijpen,

dictatuur hoeft nergens verantwoording over af te dragen, democratie over zo goed als alles, transperancy international.

vandaar dat het een gospe is dat we met de grootste dictatuur ter wereld weelderig handel drijven, China.
Dat zou ons in het onvermijdelijk lijkende conflict met Noord Korea als aanleiding, wel eens danig kunnen bekomen.

denk aan je quotes, insomnia !
insomnia
Forum fan

Bericht door insomnia »

jHenosch schreef: Hoezo ga ik er niet op in,wat insunueer je nou,
dat stoken en poken vooral een judeochristelijke deugd lijkt.....alles om het vuurtje brandend te houden.
jHenosch schreef:volgens mij schreeuwen vooral de landen die het hier betreft moord en brand, want als ze niet met die kernwapens zouden schermen zou geen haan naar ze kraaien
hèhè, nu zijn we er...
blijkbaar voelt Noord Korea zich genoodzaakt om druk uit te oefenen en de ogen des werelds op zich te richten en het enige wat ze als pressiemiddel kunnen gebruiken is.......juist
jHenosch schreef:maar omdat ze zich in hun satanische mensonterende plannen gedwarsboomd zien door de democratische grootmachten
Nog niet zo heel lang geleden probeerde een judeochristelijke democratische grootmacht mij te overtuigen van de satanische nucleaire plannen van een andere schurkenstraat. Tot op heden zonder bewijs, zonder excuus.
Het vuurtje is nog nooit zo groot geweest als nu, jHenosch.
jHenosch schreef:En dat het geen verschil zou uitmaken, dictatuur met kernwapens of democratie, tja je moet wel enig poitiek besef hebben om dat te begrijpen,
dictatuur hoeft nergens verantwoording over af te dragen, democratie over zo goed als alles, transperancy international.
lulkoek, jHenosch, de VS heeft zich juist altijd een meester getoond in het in stand houden en steunen van dictaturen! Dictatuur kan dus geen criterium zijn.
jHenosch schreef: Dat zou ons in het onvermijdelijk lijkende conflict ....
Het bizarre is dat al jaren geleden een voorstelling van onvermijdelijkheid gepresenteerd werd om een wereldwijde aanval op 'schurkenstaten' te kunnen rechtvaardigen.
Door -wederom - een judeochristelijke engerd die zich gestuurd voelt om 'profetieën' een handje te moeten helpen.

Dus, mocht je ooit nog een deugd aan je judeochristelijke kapstok willen hangen, adviseer ik je 'het in de hens zetten van de wereld'.
C'est le ton qui fait la musique
jHenosch
Banned
Contacteer:

Bericht door jHenosch »

lulkoek, jHenosch, de VS heeft zich juist altijd een meester getoond in het in stand houden en steunen van dictaturen! Dictatuur kan dus geen criterium zijn.
Dictaturen steunden ze alleen als het communisme daarmee buiten de deur gehouden kon worden, en nu het communisme niet of nauwelijks meer een bedreiging is, is dat afgelopen, dit proces begon al vanaf 1985 bij de omverwerping van Marcos op de Filipijnen. Vanaf toen heeft amerika alleen nog maar fluwelen revoluties gesteund, ook in het MO, waar geen enkel Midden Oostenland positief op gereageerd heeft, want dictatuur zit daar kennelijk in de religieuze genen vastgelegd. Daar zijn ze/we langszamerhand wel achter gekomen sinds Afganistan en Irak.
bad_religion

Bericht door bad_religion »

jHenosch is gewoon een akelige haaatzaaier die zelf te laf is om ook maar een ietsie pietsie hand in eigen dogmatische borst te steken. Een aanbidder van oorlog zolang er maar anderen voor dood hoeven te gaan.
jHenosch
Banned
Contacteer:

Bericht door jHenosch »

bad_religion schreef:jHenosch is gewoon een akelige haaatzaaier die zelf te laf is om ook maar een ietsie pietsie hand in eigen dogmatische borst te steken. Een aanbidder van oorlog zolang er maar anderen voor dood hoeven te gaan.
Wel als dictaturen mij gaan bedreigen en alles wat de laatste 2 tot 300 jaar aan ontwikkeling ontvouwd is, waarvoor in de vorige eeuw nog tig miljoenen doden vielen, weer teniet willen doen via het ultieme chantagemiddel.
Want dan is alles voor niets geweest en is de wereld ten dode opgeschreven tot uiteindelijk de schurkenstaten elkaar zullen gaan uitroeien met hun verworven "recht" van kernwapens, leidende tot een mondiale fallout, die het aardse leven voor honderden millenia onmogelijk zal maken.

Moeten we als rationele en gevoelsmatige mens, daar op zitten wachten ?.
bad_religion

Minn mening blijft dat jHenosch, ondanks zijn facade van "judeo christelijk moraal" een haatzaaiend oorloghitsertje is die denkt mensen zo gek te lullen dat oorlog met oorlog voorkomen kan worden. Een oorloghitsertje eerste klas die zijn ogen sluit voor het enorm gevarlijke presedent van een preventieve oorlog die gevoert kan of mag worden door het land dat militair toevallig het machtigste is. Een haatzaaiende oorloghitser die leeft in de vorige eeuw toen militaire hegonomie nog mogelijk was, maar dat was voor het nucleaire tijdperk. Een hoorloghiotsertje zo verblind van haat dat hij woorden in z'n mond neemt maar waarschijnlijk nog nooit van een vuile atooombom gehoord heeft, nog nooit van atoom terrorisme. Nee jHenosch leeft nog in het tijdperk van de kruisridders die vol haat het goede gingen doen!
jHenosch
Banned
Contacteer:

Bericht door jHenosch »

bad_religion schreef:Minn mening blijft dat jHenosch, ondanks zijn facade van "judeo christelijk moraal" een haatzaaiend oorloghitsertje is die denkt mensen zo gek te lullen dat oorlog met oorlog voorkomen kan worden. Een oorloghitsertje eerste klas die zijn ogen sluit voor het enorm gevarlijke presedent van een preventieve oorlog die gevoert kan of mag worden door het land dat militair toevallig het machtigste is. Een haatzaaiende oorloghitser die leeft in de vorige eeuw toen militaire hegonomie nog mogelijk was, maar dat was voor het nucleaire tijdperk. Een hoorloghiotsertje zo verblind van haat dat hij woorden in z'n mond neemt maar waarschijnlijk nog nooit van een vuile atooombom gehoord heeft, nog nooit van atoom terrorisme. Nee jHenosch leeft nog in het tijdperk van de kruisridders die vol haat het goede gingen doen!
een goed idee om jouw onzin wat kleiner te maken, zonde van de ruimte anders.
bad_religion

Ik schrijf mijn commentaren t.a.v. jHenosch oorloghitsende en haatzaaiende troep wat kleiner als symbool, ik weet dat provocateurs uiteindelijk toch altijd de luidste stem willen hebben. Daarom laat ik jHenosch in grotere en paarse letters zijn provocaties jegens normaal denken meer aanwezig zijn!
jHenosch
Banned
Contacteer:

Bericht door jHenosch »

bad_religion schreef:Ik schrijf mijn commentaren t.a.v. jHenosch oorloghitsende en haatzaaiende troep wat kleiner als symbool, ik weet dat provocateurs uiteindelijk toch altijd de luidste stem willen hebben. Daarom laat ik jHenosch in grotere en paarse letters zijn provocaties jegens normaal denken meer aanwezig zijn!
in uw postings komt het woord haat wel erg vaak voor, heeft dat een bepaalde reden ?
Plaats reactie