We kunnen Poetin ook gewoon uitnodigen om Nato landen binnen te wandelen.Peter van Velzen schreef: dat géén JSF nog iets simpeler bezuinigt.

Moderator: Moderators
We kunnen Poetin ook gewoon uitnodigen om Nato landen binnen te wandelen.Peter van Velzen schreef: dat géén JSF nog iets simpeler bezuinigt.
Ja, een paar vliegtuigjes zullen Poetin wel op afstand houden.. :-SFish schreef: We kunnen Poetin ook gewoon uitnodigen om Nato landen binnen te wandelen.
Daar heb ik geen bezwaar tegen. Laat hem gerust naar de vierdaagse van Nijmegen komen. Wat jij uiteraared insinueert, is dat hij het lef zou hebben een militaire actie tegen de Navo op touw te zetten, maar ik denk dat hij verstandiger is dan dat. HIj is misschien wel slecht, maar niet gek!Fish schreef:We kunnen Poetin ook gewoon uitnodigen om Nato landen binnen te wandelen.Peter van Velzen schreef: dat géén JSF nog iets simpeler bezuinigt.
Alle hoop ontnemen is iets anders dan valse hoop gevenPeter van Velzen schreef:Valse hoop blijven geven aan illegalen, dat is pas inhumaan" Denk er even over na.Als mensen in hun eigen vuil op straat liggen en niet te eten hebben, zou het dus humaan zijn om ze alle hoop te ontnemen? Hallo!
Ik had het ook niet over Nederland (alleen) Jagang.Jagang schreef: Nee, ik denk dat onze defensieve mogelijkheden als klein landje per definitie beperkt zijn.
Bij het verslaan van een grote bezetter zullen we altijd hulp nodig hebben.