Nee, ik snap er niets van wat je bedoelt. Ga gewoon in op wat ik schrijf in plaats van over mijn Nederlandse taal te bakkeleien.dikkemick schreef: Jij begrijpt me dondersgoed en maakt wederom misbruik van je kennis der Nederlandse taal!
Jij MOET openstaan voor het feit dat je beter geen ammonia kunt drinken. Of dat je beter niet van een hoge flat kunt springen, of dat fossielen altijd in de juiste aardlagen gevonden worden en dat radio-activiteitsdateringen ook altijd kloppen en dat continenten verschuiven en dat....AL die andere bewijzen welke de ET allemaal ondersteunen.
We hebben het hier over het verschil geloof versus echt weten. Jij WEET dat je geen ammoniak moet drinken (tenzij je levensmoe bent, want dan weet je dat dit middel helpt.
Kennelijk kan iedereen verder jouw gepraat over ammonia en radioactiviteit en het verschuiven van de continenten en de zwaartekracht volgen en ook snappen wat dat allemaal met de ET te maken heeft. Voor mij wordt het er niet duidelijker op, maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk.