Sex, Crimes and the Vatican

Christendom en Judaïsme, contradicties in de bijbel, de ethiek van de bijbel etc..

Moderator: Moderators

mustafa
Bevlogen

Bericht door mustafa »

appelfflap schreef:dit geldt natuurlijk ook voor islam. mo die trouwt met 9jarige onder goedkeurend oog van allah.
wat heb je meer nodig?
in thailand is het no nog steeds heel normaal dat vrouwen kunnen huwen op 12-jarige leeftijd
en het verhaal van mohammed en aisha, die haar hele leven van mohammed is blijven houden, laten we wel wezen, is openlijk bekend, is nooit stiekem weggemoffeld
dus dat is dan wel weer een verschil met de RK-kerk
god = music
architektuur = bevroren muziek
overwin het kwade door het goede
ik ben een niet-religieus gelovige
ik ben feminist
homoeopathie # kwakzalverij
ervaring telt
bad_religion

Bericht door bad_religion »

Mustafa's redernatie komt dus op het volgende neer, als schandalige dingen openlijk gebeuren is het minder erg dan wanneer ze weggemoffeld worden.

Nou ja mustafa, jij moffelt iedere onderbouwing van je stellingnames weg onder een tapijt van bullshit, een dubbel zo erge leugenaar ben je dus, of dubbel dom!
mustafa
Bevlogen

Bericht door mustafa »

bad_religion schreef:Mustafa's redernatie komt dus op het volgende neer, als schandalige dingen openlijk gebeuren is het minder erg dan wanneer ze weggemoffeld worden.

Nou ja mustafa, jij moffelt iedere onderbouwing van je stellingnames weg onder een tapijt van bullshit, een dubbel zo erge leugenaar ben je dus, of dubbel dom!
foute conclusie
mohammed was geen pedosexueel, hetgeen vaak wordt gesuggereerd
want dan zou recidivisme aangetoond moeten worden
en dit is tot op heden nog niet gebeurd
en thaise vrouwen kunnen nop 12-jarige leeftijd huwen
in onze samenleving is het niet preferabel
mijn voorstel zou zijn: wacht tot je 25 bent
(i.v.m. voltooiing ontwikkeling frontaalkwab)
god = music
ik ben feminist
ervaring telt
appelfflap
Banned

Bericht door appelfflap »

mustafa schreef: en het verhaal van mohammed en aisha, die haar hele leven van mohammed is blijven houden, laten we wel wezen, is openlijk bekend, is nooit stiekem weggemoffeld
dus dat is dan wel weer een verschil met de RK-kerk
so?
kinderverkrachting wordt niet minder erg als het bekend is hoor. de islamprofeet is op dat vlak even pervers en walgelijk als de priesters.
alleen kunnen moslims nu schermen dat het goed is omdat allah de pedoprofeet mohamed op aicha liet kruipen. Mohamed liet kinderverkrachting en de goddelijke goedkeuring als het ware in de islamgrondwet schrijven.
bad_religion

Bericht door bad_religion »

mustafa schreef:foute conclusie
Jaja mustafa, we kennen hem zo ondarhand wel, alles wat tegen jouw ingebracht wordt is een foute conclusie onderbouwt met dezelfde stellingname nog wat verder aangedikt met wat goedpraterij. Wanneer gaat jou frontaalkwab eens in bedrijf worden gesteld?
mustafa
Bevlogen

Bericht door mustafa »

dat is enige decennia gelden al gebeurd
maak je dus geen zorgen
het hangt van de ontwikkelingsfase van een maatschappij af wat de waarden en normen zijn
daarom ben ik zeker voorstander van integratie
in ons land geen kindhuwelijken
dit dus even ter aanvulling
ik praat niets goed
god = music
ik ben feminist
ervaring telt
Erik
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Erik »

mustafa schreef:dit dus even ter aanvulling
ik praat niets goed
Klopt, je bagetaliseert het!
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)

Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
appelfflap
Banned

mustafa schreef: mohammed was geen pedosexueel, hetgeen vaak wordt gesuggereerd
want dan zou recidivisme aangetoond moeten worden
en dit is tot op heden nog niet gebeurd
wat is dit nu weer voor achterlijke flauwekul
pas een kinderverkrachter zijn als je 2x op een kind gekropen bent :?: :?: :?:
hint: de pedoprofeet was met aicha getrouwd. we kunnen dus aannemen dat hij veel te dikwijls op dat klein meisje gekropen is. duidelijk recidivisme maw

kinderverkachters geen pedosexuelen mogen noemen omdat ze na de 1e keer al gestraft worden met bvb levenslang is natuurlijk ook al absurd voor woorden.

wees wel: Mohamed moet op dit punt veroordeelt worden door de ontwikkelde moslims. jij toont nu aan dat dit blijkbaar onmogelijk is.
mustafa
Bevlogen

Bericht door mustafa »

binnen de islam is er momenteel wel degelijk discussie over
en let wel, ik ben geen voorstander van kindhuwelijken
en ik vind dat we er nu maar over moeet ophouden
god = music
ik ben feminist
ervaring telt
appelfflap
Banned

mustafa schreef:binnen de islam is er momenteel wel degelijk discussie over
en let wel, ik ben geen voorstander van kindhuwelijken
en ik vind dat we er nu maar over moeet ophouden
kindhuwelijken houdt nog andere zaken in. bvb huwelijken tussen 2 tienjarigen bvb.
daar gaat het mij in deze niet om

het gaat over kindermisbruik en verkrachting van de pedosexueel mohamed ook wel profeet genoemd.
een oude bejaarde zak die een jong meisje van 9 dwingt tot orale en/of anale seks. dit nadien in z'n boek vastlegt en er gewoon mee wegkomt.
erger nog; op alle mogelijke manieren trachten volgelingen dit goed te praten omdat de geesteszieke islamprofeet niets fouts kan doen.

waarom is het zo moeilijk om dit binnen de islam aan te kaarten en te veroordelen mustafa?
mustafa
Bevlogen

Bericht door mustafa »

mij gaat het erom hoe aisha dit zelf vond
kom maar eens met hadiths of weet ik veel wat
je zult ze niet vinden
aisha hield van mohammed
god = music
ik ben feminist
ervaring telt
Erik
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Erik »

Je hebt aisha gesproken?
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)

Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
Sararje
Superposter

Bericht door Sararje »

aisha hield van mohammed
Ja ja, met snoepgoed kan je elk kind verleiden. Je maakt mij niet wijs dat je een 6 jarige kan liefhebben zoals een 18jarige.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
appelfflap
Banned

mustafa schreef:mij gaat het erom hoe aisha dit zelf vond
weer goed praten Mustafa?

Ze zat als een rat in de val en alle literatuur over haar is ofwel van Mo's hand ofwel van z'n aanbidders. Logisch dat ze de gelukkigste vrouw ooit was die het fantastisch vond om op 7,8 jarige leeftijd de liefdesknuppel vd bejaarde profeet te aanbidden ipv te spelen met leeftijdsgenootjes.

een kind is geen seksueel wezen. ga maar eens bij kinderpsychiaters langs over de zogezegde vrije keuze van bvb incestslachtoffers.

Mo was uiteindelijk gewoon een lafaard die geen volwassen vrouw aankon. daarom beschrijft hij hoe ze onderdrukt moeten worden en kroop hij op dat meisje.
geestesziek gewoon
balou
Forum fan

Bericht door balou »

Gerard schreef;
Een en al bijval op christen forum.
Die bijvallers Gerard, dat zijn toevallig allemaal ongelovigen.
Er zit geen enkele christen tussen. Die zwijgen als het graf, en reageren niet. Vreemd nietwaar? of logisch? Rk is toch een verwante godsdienst...
artikel 1. Een fundamentalist heeft altijd gelijk.
Artikel 2. Indien de fundamentalist ongelijk heeft, treedt automatisch artikel 1 in werking.
Plaats reactie