Dat mag allemaal van mij hoor, daar ben ik helemaal niet bang voor. Dat wordt nog lachen als ze dat bij iedereen willen doen en ze komen nu al handen tekort. Nee, er moet echt wel aangetoond worden dat er sprake is van staatsgevaar. Filmpjes downloaden en vreemd gaan hoort daar niet bij.
Je begrijpt het niet Vegan.
Ze gaan niet iedereen controleren, enkel die mensen die mogelijks een gevaar zijn.
Jij hoort daar als veganist bij. Ik, als vrijdenker, momenteel nog niet.
Je weet toch nog wel wie Pim heeft afgemaakt? Je kent toch het ALF?
Staatsgevaarlijk Vegan, dat ben jij. Tot het tegendeel bewezen is. En jij wordt dus gecontroleerd op extremisme. Nu vinden ze WEL jouw filmpje Vegan. En of het onderzoek nu begon naar extremisme of niet, elk strafbaar feit dat blijkt uit een gerechtelijk onderzoek moet vervolgd worden (enkel rechter kan seponeren).
Jij zal een van de eerste niet islamitische slachtoffers zijn van een politiestaat, mijn beste Vegan. Ik zal de volgende zijn omdat ik jouw vervolging niet zal aanvaarden (en ook niet die van moslims of wie dan ook).
Edit:
Jij wilt dus helemaal geen veiligheidsdienst ? En waar leidt dat dan toe, denk je?
Een veiligheidsdienst die mij mag controleren naar eigen goeddunken? Waar leidt dat toe? Een politiestaat.
Waar leidt dat niet toe? Veiligheid. Kijk maar naar China met zijn Oegoeren. Rusland, geen terrorisme daar?