De missing link
Re: De missing link
Ik ga even een stukje wandelen. Het is mooi weer, veel te mooi voor onzinnige discussies. O ja, over drogargumenten, voor wie de schoen past:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Drogreden" onclick="window.open(this.href);return false;
Doei!!!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Drogreden" onclick="window.open(this.href);return false;
Doei!!!
Hallo meneer God, met Anna.
Grapjas..heheA. T. Jist schreef:Ik denk dat Iam zojuist aangaf dat hij het geloof de rug toekeertBeagle1831 schreef:Ik denk dat ik het vervolg maar beter bij de form leiding kan neer leggen, deze stupiditeit gaat me te ver.Iam schreef: Tsja.. Ik kan mij discussie in jou wereld maar beter vermijden
Beagle1: Ja ik wel, maar irrationele, ongefundeerde, idioterie mag met de nodige dedain behandeld worden
As physicist Paul Davies has said “There is no known law of physics able to create information from nothing.”4 That, is science fact.
Ik zou doorwandelen naar de noordpool en daar blijven, misschien dat we hier dan weer on-topic kunnen blijven en het wetenschappelijk inhoudelijk kunnen houden!Willempie schreef:Ik ga even een stukje wandelen. Het is mooi weer, veel te mooi voor onzinnige discussies. O ja, over drogargumenten, voor wie de schoen past:
Doei!!!
Doei, en sluit de deur achter je.
Laatst gewijzigd door Erik op 17 jan 2015 14:25, 1 keer totaal gewijzigd.
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)
Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
Foei erik..je wenst hem een bevroren dood toeErik schreef:Ik zou doorwandelen naar de noordpool en daar blijven, misschien dat we hier dan weer on-topic kunnen blijven en het wetenschappelijk inhoudelijk kunnen houden!Willempie schreef:Ik ga even een stukje wandelen. Het is mooi weer, veel te mooi voor onzinnige discussies. O ja, over drogargumenten, voor wie de schoen past:
Doei!!!
Doei, en slukt de deur achter je.
As physicist Paul Davies has said “There is no known law of physics able to create information from nothing.”4 That, is science fact.
Ik wens hem iets dergelijks niet toe, dat zijn WEER jou verdraaiingen van iemands woorden!Iam schreef:Foei erik..je wenst hem een bevroren dood toeErik schreef:Ik zou doorwandelen naar de noordpool en daar blijven, misschien dat we hier dan weer on-topic kunnen blijven en het wetenschappelijk inhoudelijk kunnen houden!Willempie schreef:Ik ga even een stukje wandelen. Het is mooi weer, veel te mooi voor onzinnige discussies. O ja, over drogargumenten, voor wie de schoen past:
Doei!!!
Doei, en slukt de deur achter je.
Ik ben helemaal klaar met jouw gezwets, ga on-topic en draag iets substantieels bij, of ga buiten spelen met de andere kinderen.
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)
Een gelovige (je weet wel ark van Noach, engeltjes, Jona in de walvis, andere magische gebeurtenissen etc.) die een link plaatst over ......... drogredenen?Willempie schreef:O ja, over drogargumenten, voor wie de schoen past:
Doei!!!
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)
Je bedoelt alliens, multiversa, missing links, Niewe werelden,Labyrint schreef:Een gelovige (je weet wel ark van Noach, engeltjes, Jona in de walvis, andere magische gebeurtenissen etc.) die een link plaatst over ......... drogredenen?Willempie schreef:O ja, over drogargumenten, voor wie de schoen past:
Doei!!!
Laatst gewijzigd door Iam op 17 jan 2015 14:34, 1 keer totaal gewijzigd.
- Gralgrathor
- Diehard
Niet als je ook maar een zier geeft om welke modellen beter overeenstemmen met het beschikbare bewijs.Willempie schreef:Ik kan het net zo goed omdraaien
If I want to manufacture biological weapons with my copy of iTunes, I will, fascists. Ditch this bullshit. -- Maddox
- Gralgrathor
- Diehard
Leven buiten de Aarde? Vind je het idee dat de Aarde niet de enige planeet met leven is op enige manier problematisch?Iam schreef:Je bedoelt alliens,
Een van de vele onbevestigde hypotheses in de theoretische fysica. What about it?Iam schreef:multiversa
Zoals Tiktaalik roseae, Archaeopteryx lithographica, Ardipithecus ramidus? What about them?Iam schreef:missing links ?!
If I want to manufacture biological weapons with my copy of iTunes, I will, fascists. Ditch this bullshit. -- Maddox
Nee ik heb het over gelovigen die een link plaatsen naar drogredenen.Iam schreef:Je bedoelt alliens, multiversa, missing links, Niewe werelden,
Dat is toch meer dan hilarisch?
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)
In jou beleving wel ja.. Omgekeerd is het hetzelfde..Labyrint schreef:Nee ik heb het over gelovigen die een link plaatsen naar drogredenen.Iam schreef:Je bedoelt alliens, multiversa, missing links, Niewe werelden,
Leg dat dan ook even uit. WatIam schreef:In jou beleving wel ja.. Omgekeerd is het hetzelfde..Labyrint schreef:Nee ik heb het over gelovigen die een link plaatsen naar drogredenen.Iam schreef:Je bedoelt alliens, multiversa, missing links, Niewe werelden,
Nee, die trek je nu zelf aan. Benoemen of anders je mond er over houden. Niet bluffen over zaken waar je onbenul van afdruipt tegenover mensen die wel weten waar ze het over hebben.Willempie schreef:Ik ga even een stukje wandelen. Het is mooi weer, veel te mooi voor onzinnige discussies. O ja, over drogargumenten, voor wie de schoen past:
Doei!!!
Je wilt toch zo grasg serieus genomen worden, wordt dan ook eens intellectueel eerlijk.
Nothing in life is certain except death, taxes and the second law of thermodynamics.
—Seth Lloyd
The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.
—Bertrand Russell
—Seth Lloyd
The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.
—Bertrand Russell
Een drogreden (schijnreden, sofisme) is een reden of redenering die niet klopt, maar wel aannemelijk lijkt.Labyrint schreef:Leg dat dan ook even uit. WatIam schreef:In jou beleving wel ja.. Omgekeerd is het hetzelfde..Labyrint schreef:
Dat is toch meer dan hilarisch?omgekeerd?
Bestaan alliens << ?? Voor de atheïsten aannemelijk maar niet waar<<< dus een drogreden ^^
Voor de gelovigen niet aanneemelijk dus onzin.. Hoewel ze wel in de zin van alliens geloven in de zin van god, engelen..
Je zou kunnen stellen dat elke hypothese een drogreden totdat deze bewezen is
En het feit dat evolutie met onbewezen hypothesen aan elkaar vast genaaid zit .. Kun je stellen dat het drogredenen zijn
Laatst gewijzigd door Iam op 17 jan 2015 15:00, 5 keer totaal gewijzigd.
Voor jou geldt hetzelfde benoemen of anders je mond houden, je weet niet eens wat een drogredenering is al struikel je er over.Iam schreef:In jou beleving wel ja.. Omgekeerd is het hetzelfde..Labyrint schreef:Nee ik heb het over gelovigen die een link plaatsen naar drogredenen.Iam schreef:Je bedoelt alliens, multiversa, missing links, Niewe werelden,
Jouw reactie was namelijk een tu quoque of te wel een jijbak, dat is een drogredenering als je niet benoemt wat je er mee wil zeggen .
Nothing in life is certain except death, taxes and the second law of thermodynamics.
—Seth Lloyd
—Bertrand Russell
—Seth Lloyd
—Bertrand Russell