Ik kan het net zo goed omdraaien. De enige reden waarom "jullie" ageren tegen SPECIFIEK de schepping is vanwege het feit dat JULLIE problemen hebben de feiten in te passen in jullie theorie (om het maar geen geloof te noemen).Erik schreef: Daar mag jij anders over denken, dat vind ik prima.
Maar kom niet aan met creatie ondersteund door nul wetenschappelijk bewijs binnen de wetenschap, daar heb je niets te zoeken.
Daar heb je je geloof voor.
Volgens mij beseffen jij en andere gelovigen nog steeds niet dat een weerlegging van iets nog niet inhoud dat iets anders dan waar is.
De enige reden waarom "jullie" ageren tegen SPECIFIEK de evolutietheorie is vanwege het feit dat JULLIE problemen hebben de feiten in te passen in jullie religie.
Dat is een probleem binnen je geloof en niet een probleem binnen de wetenschap.
Het is niet kies om op basis van JULLIE probleem, m.b.v. leugens dergelijke feitelijke wetenschap in een kwaad daglicht te zetten omdat JULLIE wetenschappelijke middelen NIET toereikend zijn!
Maar wat mij altijd opvalt in dit soort discussies is dat er maar weinig inhoudelijk wordt gediscussieerd. Je zou bijvoorbeeld kunnen reageren op het artikel over de Tiktaalik als "tussenvorm" waarvan ik de link heb gegeven.