Zondvloed- feit of fictie door T Walker (idioot boek!)

Christendom en Judaïsme, contradicties in de bijbel, de ethiek van de bijbel etc..

Moderator: Moderators

lightanddarkness
Geregelde verschijning
Contacteer:

Zondvloed- feit of fictie door T Walker (idioot boek!)

Bericht door lightanddarkness »

hemeltje, wat een idioot boek!! mega teleurgesteld, al had ik het moeten denken als je online een boek van 2.45 euro koopt.
HOe die Tas Walker een doctoraat heeft en cum laude is afgestudeerd, blijft voor mij een raadsel!

enfin, dan maar even over zijn 'bewijzen' van de zondvloed (wist niet of ik moest huilen of lachen). de bouw zou voldoen, wetenschappelijk getest en uitgerekend. er was plaats voor 16.000 landdieren, plaats en diversiteit genoeg.
en... (nu de beste)
HIJ HAD ZELFS DINOSUARIËRS AAN BOORD, IN EIVORM WELLISWAAR. WANT DIE ZIJN PAS VEEL LATER UITGESTORVEN DAN WETENSCHAPPERS DENKEN. :lol: :lol: volgens deze heer heeft noach dus kleine dino's en eieren van grote dino's meegenomen in de ark.... maar die gast schrijft en publiceert wel boeken!!!! ik heb patiënten op mijn werk die al voor minder erg gefixeerd worden :lol:
volgens deze "dr" Tas walker is de aarde helemaal niet zo oud, gesteenten en sedimentlagen hebben geen miljoenen jaren nodig om zich te vormen/ af te zetten (en hij heeft dan een voorbeeld van een meelzak die in enkele weken tijd veranderd in gemineraliseerd steen), en dat zijn de bewijzen dat de aarde pas enkele duizenden jaren oud is, zo ook de mens.

en het gilgamesh verhaal is volgens hem de vervormde versie, terwijl genesis een historisch verslag is... (al van bladzijde één dacht ik al: "jep, ze hebben je bij standaardboekhandel.be mooi bij je kl*ten vast...") :evil3: :?

kortom: hoopte een goed boek te hebben met serieuze archeologische argumenten, maar in plaats daarvan heb ik blijkbaar een boek besteld VAN EEN IDIOTE CREATIONIST!!!! :x
AF-RA-DER!!!!!!!!!!! [-X
"En de mens schiep God naar zijn beeld"...
Dat beloof ik
Bevlogen

Re: Zondvloed- feit of fictie door T Walker (idioot boek!)

Bericht door Dat beloof ik »

Je wilde het onmogelijke.
Een boek dat de zondvloed bewijst en tegelijkertijd serieuze archeologische argumenten bevat.
ALs je een boek koopt dat uitgaat van de zondvloed, weet je dat je een boek koopt van een idiote creationist, dus daar hoe je niet verbaasd over te zijn.
Want mensen die wel in de zondvloed geloven maar niet in de schepping van de aarde door "god" , dat zijn er niet zoveel.

Zoals zoveel gelovige mensen heeft die Walker zijn doctoraat waarschijnlijk gekregen op een christelijke onderwijsinstelling.
En daarbij heiligt het doel de middelen.
Helaas.
Laatst gewijzigd door Dat beloof ik op 09 jan 2015 15:43, 2 keer totaal gewijzigd.
“Mr. Spock, do you have a theory?”
“No captain. For a theory, one requires facts. Since we do not have any, it would be illogical to have a theory.”
(Star Trek, seizoen 1)
Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint »

lightanddarkness schreef:hoopte een goed boek te hebben met serieuze archeologische argumenten
Ik ben benieuwd naar een werkende creationistische theorie hoe Adam's rib veranderde in Eva. Als ik me dat probeer te visualiseren dan kom ik niet zo ver. Stond er daarover nog iets theoretisch in?
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)
Aton
Diehard

Bericht door Aton »

lightanddarkness schreef:hemeltje, wat een idioot boek!! mega teleurgesteld, al had ik het moeten denken als je online een boek van 2.45 euro koopt.
Hoe die Tas Walker een doctoraat heeft en cum laude is afgestudeerd, blijft voor mij een raadsel!
Vergelijkbaar met Dr.Oetker, maar die verkoopt geen boeken maar pizza's. :lol:
HankS
Diehard

Bericht door HankS »

http://www.noanswersingenesis.org.au/a_ ... walker.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Was zo gevonden met een beetje googlen .
Nothing in life is certain except death, taxes and the second law of thermodynamics.
—Seth Lloyd

The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.

—Bertrand Russell
Peter van Velzen
Site Admin

Bericht door Peter van Velzen »

Tas Walker has a Bachelor of Engineering with first class honours and a doctorate in mechanical engineering.
Had je nu echt gedacht dat een serieus geleerde een boek over een sprookje zou schrijven?
Ik wens u alle goeds
Aton
Diehard

Bericht door Aton »

Peter van Velzen schreef:
Tas Walker has a Bachelor of Engineering with first class honours and a doctorate in mechanical engineering.
Had je nu echt gedacht dat een serieus geleerde een boek over een sprookje zou schrijven?
:lol: Ook al geen referentie meer.
lightanddarkness
Geregelde verschijning
Contacteer:

Aton schreef:
lightanddarkness schreef:hemeltje, wat een idioot boek!! mega teleurgesteld, al had ik het moeten denken als je online een boek van 2.45 euro koopt.
Hoe die Tas Walker een doctoraat heeft en cum laude is afgestudeerd, blijft voor mij een raadsel!
Vergelijkbaar met Dr.Oetker, maar die verkoopt geen boeken maar pizza's. :lol:
:lol:
lightanddarkness
Geregelde verschijning
Contacteer:

Dat beloof ik schreef:Je wilde het onmogelijke.
Een boek dat de zondvloed bewijst en tegelijkertijd serieuze archeologische argumenten bevat.
ALs je een boek koopt dat uitgaat van de zondvloed, weet je dat je een boek koopt van een idiote creationist, dus daar hoe je niet verbaasd over te zijn.
Want mensen die wel in de zondvloed geloven maar niet in de schepping van de aarde door "god" , dat zijn er niet zoveel.
.
dat was helaas niet af te leiden op het moment van de online bestelling. ik ging er eigenlijk vanuit dat niemand zo gek is om zo'n zever te schrijven, dus dacht ik maar: het zal een boek zijn die zegt waarom de zondvloed NIET heeft bestaan. but yeah, hell I know!! blijkbaar heb je er, echt!! nu ik achteraf denk en kijk naar de argumenten in het boek is het best wel lachwekkend, eerst dacht ik eerst dat het een satire was op het christelijke geloof. mar nee, sommige zijn echt zo... 'dom' pff
lightanddarkness
Geregelde verschijning
Contacteer:

Peter van Velzen schreef:
hij heeft ook doctoraat geologie wilde de inleiding mij kwijt... en zou ook veel van geschiedenis kennen, maar goed, toen had ik de inhoud zelf nog niet gelezen
lightanddarkness
Geregelde verschijning
Contacteer:

HankS schreef:http://www.noanswersingenesis.org.au/a_ ... walker.htm
Was zo gevonden met een beetje googlen .
dat zei mijn oma ook: "je hebt toch die schrijver eerst eens nagetrokken, want er zijn ook veel kwakzalvers bij".

maar goed, ik dacht eerder een boek te krijgen in het genre van SIbberman&Finkelstein (Bible unearthed).

en zoals eerder getypt: er was geen duidelijke beschrijving op de onlinewebsite.. :cry:

(en nu net aan het denken dat het handiger had geweest indien ik al mijn antwoorden en jullie quotes in 1 bericht had gezet, mais enfin, is nu te laat :p )
Maria
Moderator

Bericht door Maria »

HOe die Tas Walker een doctoraat heeft en cum laude is afgestudeerd, blijft voor mij een raadsel!

enfin, dan maar even over zijn 'bewijzen' van de zondvloed (wist niet of ik moest huilen of lachen). de bouw zou voldoen, wetenschappelijk getest en uitgerekend. er was plaats voor 16.000 landdieren, plaats en diversiteit genoeg.
en... (nu de beste)
HIJ HAD ZELFS DINOSUARIËRS AAN BOORD, IN EIVORM WELLISWAAR. WANT DIE ZIJN PAS VEEL LATER UITGESTORVEN DAN WETENSCHAPPERS DENKEN. :lol: :lol:
..........
Ik heb niets toe te voegen, heb hier zitten greinzen om je verslag.
:lol: :lol:

Kostelijk. =D>
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
deugniet
Geregelde verschijning

Bericht door deugniet »

HIJ HAD ZELFS DINOSUARIËRS AAN BOORD, IN EIVORM WELLISWAAR
.

Die waren samen als 2 Eieren aan komen rollen.
Of was er een T-rex aan boord gestapt, ff twee eieren uitgepoept en weer weggegaan? Ben toch wel benieuwd.
lightanddarkness
Geregelde verschijning
Contacteer:

deugniet schreef:
HIJ HAD ZELFS DINOSUARIËRS AAN BOORD, IN EIVORM WELLISWAAR
.

Die waren samen als 2 Eieren aan komen rollen.
Of was er een T-rex aan boord gestapt, ff twee eieren uitgepoept en weer weggegaan? Ben toch wel benieuwd.
:lol:
wie weet inspiratie voor een 5e Jurassic park film: back to Genesis :p of zo
Beagle1831
Ervaren pen

Bericht door Beagle1831 »

lightanddarkness schreef: wie weet inspiratie voor een 5e Jurassic park film: back to Genesis :p of zo

Sssttt !!! laat Ken Ham het niet horen ... 8-[
"Mag ik dat vinden?....ja dat mag ik vinden"
M Smeets
Plaats reactie