HOe die Tas Walker een doctoraat heeft en cum laude is afgestudeerd, blijft voor mij een raadsel!
enfin, dan maar even over zijn 'bewijzen' van de zondvloed (wist niet of ik moest huilen of lachen). de bouw zou voldoen, wetenschappelijk getest en uitgerekend. er was plaats voor 16.000 landdieren, plaats en diversiteit genoeg.
en... (nu de beste)
HIJ HAD ZELFS DINOSUARIËRS AAN BOORD, IN EIVORM WELLISWAAR. WANT DIE ZIJN PAS VEEL LATER UITGESTORVEN DAN WETENSCHAPPERS DENKEN.
volgens deze "dr" Tas walker is de aarde helemaal niet zo oud, gesteenten en sedimentlagen hebben geen miljoenen jaren nodig om zich te vormen/ af te zetten (en hij heeft dan een voorbeeld van een meelzak die in enkele weken tijd veranderd in gemineraliseerd steen), en dat zijn de bewijzen dat de aarde pas enkele duizenden jaren oud is, zo ook de mens.
en het gilgamesh verhaal is volgens hem de vervormde versie, terwijl genesis een historisch verslag is... (al van bladzijde één dacht ik al: "jep, ze hebben je bij standaardboekhandel.be mooi bij je kl*ten vast...")
kortom: hoopte een goed boek te hebben met serieuze archeologische argumenten, maar in plaats daarvan heb ik blijkbaar een boek besteld VAN EEN IDIOTE CREATIONIST!!!!
AF-RA-DER!!!!!!!!!!!