Nu nog verder speuren naar een leuke chromebook het net sluit zich ben nu bij de samsung XE uitgekomen, eens aan Sint vragen of dat door de schoorsteen past.
Maar voorlopig het linuxbakje
Moderator: Moderators
Keuze gemaakt denk ik. DankFenomeen schreef:Reviews van deze site zijn handig.
https://tweakers.net/pricewatch/zoeken/ ... samsung+XE" onclick="window.open(this.href);return false;
Wil geen Windows maar wel een slim snel apparaat. Apple achtig maar dan voor een fractie van de prijs. Ik las dat je op een Chrome machine (die naar het schijnt op een soort Linux draait) ook Linux kan zetten. Ik kan desnoods een NAS erbij gebruiken om niet alle troeven bij Google te leggen. Een gebruiksduur van een uur of tien zonder bijladen spreekt mij ook wel aan. Daarnaast vind ik het lezen van testen en reviews leuk en ben inmiddels al een paar maal van mijn eerste keus veranderd. Van Samsung naar Asus naar Acer naar Toshiba. Eisen HDMI en daarnaast nog twee USB poorten. Touchscreen leek eerst must maar veroordeeld tot kleiner scherm. Wil 13 inch. Kortom keuzestressFenomeen schreef:Waarom je keuze voor ChromeOS als ik vragen mag?
Dat las ik ook daarnet en ik moet zeggen dat mij dat de enige rechtvaardige manier lijkt om zo'n ding te gebruiken, maar goed het gaat hier niet over mij.doctorwho schreef:Ik las dat je op een Chrome machine (die naar het schijnt op een soort Linux draait) ook Linux kan zetten.