Je bestrijdt dus niet dat ook extreem rechts zoals de PVV voorstanders zijn van onveranderde Zwarte Pieten cultuur? Een drogreden is een reden of redenering die niet klopt, maar wel aannemelijk lijkt. Zijn we het daar ook over eens? Volgens mij verkondig ik een feit waar ik schrijfDat beloof ik schreef:Jammer dat er met zo'n drogredenatie moet worden gereageerdDiMensie schreef:.
Extreem rechts denkt hetzelfde over onveranderde Zwarte Pieten cultuur als de voorstanders:
Doorheen alle gezindtes en stromingen zijn voorstanders van Piet.
Ook onder extreem rechts, laten we daar even de nadruk op leggen.
- "Extreem rechts denkt hetzelfde over onveranderde Zwarte Pieten cultuur als de voorstanders"
Hoe kan [het noemen van] dat feit een drogredenatie zijn en/of waarom noem jij zulks een drogredenatie?
.
Over drogredeneren gesproken.
Ik ben het al jaren kotsmoe dat onnodig gedoe rondom de kinderreligie Sinterklaas, al die leugens waarmee kinderen geïndoctrineerd en gehersenspoeld worden waardoor ze zelfs tot waandenkbeelden komen zoals dat Piet door de schoorsteen naar binnen komt en daarom zwart is, waarbij magisch denken gestimuleerd wordt door kinderen zelfs wijs te maken dat de Heilige(!?!?!?) Sint al eeuwen oud is (onsterfelijk?), een boek heeft waar alles in staat over ieder kind (Heilig Boek?), en kinderen zelfs tot hallucinaties gedreven worden door ze er van te overtuigen dat het paard in staat is over daken te rijden.
Het ergst en tot overmaat van ramp kinderen met de double-binding op te zadelen dat het een GoedHeiligMan betreft, een heuse kindervriend, terwijl diezelfde persoon zonder blikken of blozen de armste kinderen onder ons, zij die toch al bijna niets hebben, op zijn verjaardag nagenoeg niets tot vaak genoeg helemaal niets cadeau doet en de allerrijkste kinderen onder ons, zij die toch al tot op de draad bedorven zijn met alle geschenken die ze het gehele jaar door ontvangen, dat onze GoedHeiligMan die kinderen op zijn verjaardag nog eens ff extra overlaadt met de grootste een duurste cadeaus.
Nog ff deze drogredentaart bekronen:

.