verpakkingsvrije winkel
Moderator: Moderators
verpakkingsvrije winkel
Het toeval wil dat ik hier al vaak over gedacht heb en nu zijn er gelukkig initiatieven om serieus verpakkingsvrije winkels te starten. De grootgrutters en merkschuivers zullen hier niet blij mee zijn maar het lijkt mij een goed en haalbaar verhaal, met tal van voordelen.
http://nos.nl/op3/artikel/701262-verpak ... komst.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Re: verpakkingsvrije winkel
Ik ben benieuwd hoe je de spullen mee naar huis krijgt. Gelijk suiker en koffie gemengd in je boodschappentas?
Of verpakken ze zelf?
Ik herinner me nog dat er ooit een regel was tegen dubbele verpakkingen. Tandpasta in kartonnen doosjes mocht niet meer.
Ik vraag me af of deze regel nog geldt.
Of verpakken ze zelf?
Ik herinner me nog dat er ooit een regel was tegen dubbele verpakkingen. Tandpasta in kartonnen doosjes mocht niet meer.
Ik vraag me af of deze regel nog geldt.
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
Je neemt je eigen favoriete potjes mee en weegt deze vooraf om het gewicht van het potje van de macaroni af te halen en bij de kassa netto te betalen. Thuis zet je je favoriete potjes en tupperware bakjes in de voorraad of koelkastBonjour schreef:Ik ben benieuwd hoe je de spullen mee naar huis krijgt. Gelijk suiker en koffie gemengd in je boodschappentas?
Interessant, maar hoe krijg je dan de bijsluiter erop. Moet je die erbij kopen. En de THT datum, met een stift? Ik wil eerst zien hoe dit gaat werken.
Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan.
Bijsluiters gelden voor medicijnen niet voor suiker, rijst, havervlokken of koffiebonen. En die tht datum is vooral belangrijk bij bederfelijke waar maar ook nu krijg je bij de kaasboer op de markt geen bijsluiter. In het verleden is in supermarkten ook wel een geëxperimenteerd met tapmelk en karnemelk.Henry II schreef:Interessant, maar hoe krijg je dan de bijsluiter erop. Moet je die erbij kopen. En de THT datum, met een stift? Ik wil eerst zien hoe dit gaat werken.