Deze reactie zou beter passen bij een van de haakwerkjes hierboven dan bij neo-nazi's.Mahalingam schreef:Sommige mensen zien overal een hakenkruis in.
Maar goed. Het is een hakenkruisentopic. Daar dienen die dingen voor.
Moderator: Moderators
Deze reactie zou beter passen bij een van de haakwerkjes hierboven dan bij neo-nazi's.Mahalingam schreef:Sommige mensen zien overal een hakenkruis in.
Bij de burgemeester van Den Haag liggen deze Swastika's zwaar op de maag.Cluny schreef:Den Haag Spuiplein 12 juli 2014
.
.
.
detail.
Voor in de verzameling.
Nee, dat is niet echt handig voor een verkiezingskandidate.Zo heeft zij zichzelf op de foto laten zetten na een feestje. Terwijl de mooie politica het zaaltje stofzuigt, houdt zij haar hakenkruisband trots om haar linkerarm. En dat is niet erg handig.
Klacht ingediend.siger schreef:Swastika
Groot gelijk om Mein Kampf links te laten liggen. Toen wij in ons huis inttrokken, vond ik op de zolder koffers vol boeken over de Tweede Wereldoorlog, waaronder Mein Kampf. Ik ben niet verder geraakt dan pagina 30: de klunzige, gezwollen taal, het zelfmedelijden en de zelfbejubeling van Hitler zijn tenenkrullend. Een normaal mens met een gemiddelde intelligentie krijgt dat vod gewoon niet uitgelezen.Udo den Boze schreef:Weet iemand of het doorgaat in 2015 dat het boek "Mein Kampf" weer uitgegeven mag worden? In Nederland (heb ik begrepen) blijft het verboden om dat boek te verkopen, maar hoe gaat dat in Duitsland in zijn werk?
Ik ga het niet kopen, ook niet in lezen. Ik heb al eens het boek "De tafelgesprekken van Hitler" deels gelezen en vond er niet echt veel aan, tevens deed ik er geen extra kennis mee op. En die films over Hitler ('The Rise Of Evil', 'Der Untergang') beschrijven gewoon hoe de geschiedenis van die beroemde Duitse ...ehm ... politicus. (grapje, ik bedoel dictator.)
Ikzelf denk dat Ganesh zijn Swastika terug wil van de Duitse nazi's.
Maar goed, hoe zit dat nu met 'Mein Kampf'? Weet iemand dat?
Vooral dat Hitler een idool is in de islamwereld! Zien ze nu zelf de inconsistentie van die stelling niet in?Cluny schreef:Ben je tegen de islam dan ben je automatisch een (neo-) Nazi. Of in ieder geval een (neo-) Nazi sympathisant.
Deze stelling is mij te gemakkelijk.
Helaas, er zijn er veel te veel die deze leugenstelling met graagte elke keer weer opnieuw naar voren schuiven. Vaak is dat ook hun enige zware wapen tegen anti-islam uitingen.
Maar dankzij de anti-Pegida mensen heb ik weer een swastikaplaatje voor in mijn topic. Iedereen moet maar voor zichzelf de kwaliteit van de boodschap beoordelen van deze gezellig getekende cartoon