Hallo, daar ben ik weer.

Vertel hier iets over jezelf,..wie je bent en wat je bezig houdt.

Moderator: Moderators

dikkemick
Adelaar

Re: Hallo, daar ben ik weer.

Bericht door dikkemick »

Tabee
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Re: Bye bye, daar ga ik weer.

Bericht door Rereformed »

Waterlelie schreef:Ik kom over een half jaartje ofzo wel weer terug.
Benieuwd of er dan zijn gekomen die eieren in engelen hebben zien veranderen.
O jee, nu is ze weg zonder instructies te geven waar en hoe het ei moet worden neergelegd. In een vitrine met lamp dag en nacht aan? Buiten op een beschut plekje met af en toe zonlicht? Of juist in het donker in de kelder?
Voor nu zie ik alleen maar lieden die zich vrijdenker noemen zonder de daarvoor benodigde tolerantie en inzichtelijkheid te bezitten.
Volgens mij waren we de tolerantie zelve.
Tot die tijd wens ik u allen veel plezier en vreugde met uw eigen leven.
Tabee
Lijkt me niet iemand met engelengeduld.

Hier nog wat Sounds of Sirius, met engelenklokjes: (the story of five brave little angels, who undertake a Grand Adventure, to visit beautiful planet Earth) Echt mooi om naar te luisteren!
http://www.soundsofsirius.com/shop/cds/ ... -earth-cd/" onclick="window.open(this.href);return false;
Born OK the first time
Samante
Ervaren pen

Bericht door Samante »

Welkom en tegelijk tot ziens maar weer.

In het algemeen zijn waterlelies dodelijke planten als je eronder gaat zitten voor langere tijd. :)
Albert Einstein: "Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal."
DiMensie

Bericht door DiMensie »

Heen en weer? Who is gonna pay the ferryman?

Tot ziens, tot over een half jaartje(?) Waterlelie!
.
Dat beloof ik
Bevlogen

Bericht door Dat beloof ik »

Benieuwd of er dan zijn gekomen die eieren in engelen hebben zien veranderen.
Voor nu zie ik alleen maar lieden die zich vrijdenker noemen zonder de daarvoor benodigde tolerantie en inzichtelijkheid te bezitten.

Tot die tijd wens ik u allen veel plezier en vreugde met uw eigen leven.
Tabee

Lieve waterlelie,

Van die boer geen eieren.
Ik weet, het is geen eitje.
Er zitten vreemde eenden in de bijt, maar je moet geen struif om een ei bederven.
Het ei wil immers soms wijzer zijn dan de kip.
Nu ga je er als een kip zonder kop vandoor, maar ook een kale kip kan nog leggen.
“Mr. Spock, do you have a theory?”
“No captain. For a theory, one requires facts. Since we do not have any, it would be illogical to have a theory.”
(Star Trek, seizoen 1)
Peter van Velzen
Site Admin

Bericht door Peter van Velzen »

Een van die waterlelies die al na een dag weer verkleuren zoals de Victoria Amazonica?
Ik wens u alle goeds
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

Waterlelie schreef: Benieuwd of er dan zijn gekomen die eieren in engelen hebben zien veranderen.
Nee, wel in een omelet, telt dat ook? :?
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
pallieter
Bevlogen

Bericht door pallieter »

Ik daag u allen uit om het volgende te doen:
Vraag je, op een rustig moment waarin je alleen bent met je gedachten, aan jezelf het volgende:
Als er nu echt zo'n beschermengel bestaat en ik lees dat elke engel een eigen naam heeft, net als wij,
Zou jij dan misschien je naam tegen me willen vertellen?
Vrees dat de mijne stuk is.
"Anti-intellectualisme has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that my ignorance is just as good as your knowledge" - Isaac Asimov
Bonjour
Moderator

Bericht door Bonjour »

Hoeveel zieltjes zou een beschermengel moeten bewaken? 1? Dan is het een baan met een hoop vakantie dagen, want er zijn steeds een hoop mensen die een beschermengel missen op een fataal moment. Meerdere? Dan is het een klote baan. De engelen zijn overbelast om dezelfde reden.
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
Samante
Ervaren pen

Bericht door Samante »

Bonjour schreef:Hoeveel zieltjes zou een beschermengel moeten bewaken? 1? Dan is het een baan met een hoop vakantie dagen, want er zijn steeds een hoop mensen die een beschermengel missen op een fataal moment. Meerdere? Dan is het een klote baan. De engelen zijn overbelast om dezelfde reden.
Ware engelen zijn de mensen die zich belangeloos en met liefde inzetten, als bijvoorbeeld mantelzorger, voor anderen.
Albert Einstein: "Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal."
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

Samante schreef: Ware engelen zijn de mensen die zich belangeloos en met liefde inzetten, als bijvoorbeeld mantelzorger, voor anderen.
Amen!
Peter van Velzen
Site Admin

Bericht door Peter van Velzen »

Samante schreef:
Bonjour schreef:Hoeveel zieltjes zou een beschermengel moeten bewaken? 1? Dan is het een baan met een hoop vakantie dagen, want er zijn steeds een hoop mensen die een beschermengel missen op een fataal moment. Meerdere? Dan is het een klote baan. De engelen zijn overbelast om dezelfde reden.
Ware engelen zijn de mensen die zich belangeloos en met liefde inzetten, als bijvoorbeeld mantelzorger, voor anderen.
Dan hebben sommigen er meer dan één. Maar de meeste mensen die zich voor mij inzetten hebben er zelf belang bij om dat te doen. Zoals de meesten van ons belang hebben bij het welzijn van de meeste andere mensen.
Ik wens u alle goeds
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

Totaal belangeloos bestaat misschien niet, je verwacht of hoopt bewust of onbewust terugbetaling in de vorm van bijvoorbeeld waardering of hulp als je het zelf nodig hebt.
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Waar mensen in kunnen geloven

telepathie, telekinese, geesten, astrologie, chakra's, amuletten, aura's, Bachbloesem-therapie, duivels, ufo-ontvoeringen, Lourdes, Reiki, Poltergeisten, spoken en engeltjes, acupunctuur, aromatherapie, draken, esp, graancirkels, heksen, ark van Noach, pantheïsme, werking piramiden, wichelroede lopen, talismannetjes, vrijdag de 13e etc etc...
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
pallieter
Bevlogen

Bericht door pallieter »

Mick [-X

En weer vergeet je zijne onvoorwaardelijk liefdevolle (onder strikte voorwaarden natuurlijk) goedheiligheid Pallieter. En nee dat is geen contradictie want God is niet contradictorisch en Pallieter is God. Dus is Pallieter niet contradictorisch en kan het dus niet anders dat Pallieter God is.

Verdorie, het derde Godsbewijs in evenveel weken! =D>
"Anti-intellectualisme has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that my ignorance is just as good as your knowledge" - Isaac Asimov
Plaats reactie