davidt2014 schreef:......ben eigenlijk niet op het forum om veel info op te doen maar mijn ervaring en beleving [.................] te delen, voor wie er heel misschien iets aan heeft.. ....en lees graag andere ervaringen om te begrijpen waar mensen doorheen gaan, verbonden te voelen....
Om te lezen hoef je geen lid zijn.
Om je eigen bijdragen te publiceren uiteraard wel.
davidt2014 schreef:Mariakat schreef:Is duidelijk dat hij hier zijn blog met zijn paar posts heeft willen promoten.
Laatst bezocht:aug 7, 14, 19:56
Tot hij zelf het tegendeel aantoont.....
maria, ik wil helemaal niks promoten...9in mijn ogen klinkt promoten nogal commercieel en niet positief) wat ik wil is
graag aan meer mensen mijn ervaring delen zodat ze er misschien iets aan hebben....
op die site lezen heel weinig mensen maar hier komen mensen die dezelfde interesse hebben en als ik een peipklein stukje
mag bijdragen in het mens zijn dan doe ik dat graag.
Hai David.
Welkom terug weer.
Op vakantie geweest?
Met promoten bedoel ik:
Onder de aandacht brengen.
En dat is nu precies wat je nu doet.
+ of - ?
Is subjectief voor wat je zelf met deze woorden doet.
Ik bedoelde het slechts als een constatering, omdat ik niets anders zag van jou.
Je eigen gedachten op het forum delen mag natuurlijk altijd, maar misschien moet je ze dan in het subforum Columns plaatsen ipv. in een subforum getuigenissen.
Ik schreef:Tot hij zelf het tegendeel aantoont.....
Ik zie vooral een bevestiging van wat ik al dacht, dus graag.... wordt vervolgd van jou kant.
Sorry als ik in jouw ogen wat onvriendelijk over kom, maar dat is niet de bedoeling.
Ik probeer slechts te ontdekken of je ook echt wil participeren door gedachtenwisselingen met één of meer medeleden en dan in 2 richtingverkeer.
Je bent nu ook even langsgekomen om een kopie te plaatsen van je eigen blog.
http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 37#p431237" onclick="window.open(this.href);return false;
kopie van:
http://wakkerwordenblog.wordpress.com/2014/08/" onclick="window.open(this.href);return false;
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.