Wisten jullie dat....

Hier worden alle nieuwtjes omtrent het Freethinker Forum en de website gepost.

Moderator: Moderators

dikkemick
Adelaar

Re: Wisten jullie dat....

Bericht door dikkemick »

Rereformed schreef:
En forumlid Dikkiedik proficiat met de aanmelding op 22 februari 2004. We zien met spanning uw eerste bijdrage tegemoet. Na tien jaar zal die wel helemaal tot in de puntjes voorbereid zijn. Enkel nog in het net uitschrijven op het forum. :wink:
Zal mijn broertje geweest zijn...

De site ziet er overigens frisser uit! Complimenten.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

Ziet er goed uit! Proficiat allen. :)
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
pallieter
Bevlogen

Bericht door pallieter »

Proficiat!

N-Rico, dit is wel onwaarschijnlijk snel gegaan. Je mag nu wel je naam veranderen in de architect. Wel blijven oppassen voor orakels. :D
"Anti-intellectualisme has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that my ignorance is just as good as your knowledge" - Isaac Asimov
vegan-revolution
Superposter

Bericht door vegan-revolution »

PietV. schreef:
Rereformed schreef:Voor tien jaar dienst dus tenminste twee emoticons.
Is er al over de pensioenregeling onderhandeld?
Nog niet, het schijnt dat er niets geregeld is en er gewoon doorgewerkt wordt.
:lol: Is het niet dat in het kader van een toekomstig voorziene stijgende levensverwachting de pensioenleeftijd alvast maar opgerekt wordt naar 80 jaar, maar dat dat over 10 jaar 90 jaar kan wezen? :D

De felicitaties van mij voor freethinker en degenen die freethinker mogelijk hebben gemaakt, in het bijzonder N-Rico naar ik begrijp.
                              Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed »

N-Rico schreef:ook het hoofdportaal van freethinker (de website dus) heeft een nieuw jasje en indeling gekregen.

Echter nog niet alle artikelen staan correct ingedeeld, daar gaat nog wel even wat tijd in zitten :D
Alle artikelen op de hoofdportaal staan er nu in een tekst van heel licht grijs. De kleur is op een witte achtergrond te onduidelijk om er lappen tekst mee door te lezen. Is dat een gevolg van het nieuwe platform? En kan dat gecorrigeerd worden?
Born OK the first time
Plaats reactie