Carla schreef:Ik zou het op prijs stellen als je het badinerend taalgebruik achterwege laat. Ik behandel jou en jouw ideeën met respect dus gaarne hetzelfde naar mij toe. Ad Hominem.
Ik ga het lezen en er dan op terugkomen.
Als ik kan vliegen op dat tapijt, interesseert het me hoegenaamd geen ene donder of de wetenschap bewezen heeft dat het fysisch onmogelijk is, dat kreng vliegt.
Carla,
Even achterste voren doornemende:
Je laatste zin is voor sommigen een bekende manier van redeneren: het eigen ervaren voor alles stellen.
Dat maakt gelijk het onderwerp ongeschikt voor een verdere toetsing aan de werkelijkheid. Jessy is het dan ook gelijk met je eens.
Zodra je gaat toetsen aan de werkelijkheid loopt de zaak in het honderd.
Respect
Of jij dat aan mij hebt gegeven zal ik maar bepalen.
Of ik het (daarom) aan jou moet betonen ?
Zolang iemand binnen de eigen domeinen op vliegende tapijten heen en weer denkt te vliegen zal ik daar normaliter net voldoende respect voor betonen.
Zo ongeveer dat rijke mensen nooit gek zijn maar excentriek.
Komt dat ter discussie dan niet meer uiteraard.
Zo ook als je je nu op de te verwachten laatste kernstelling hebt teruggetrokken, namelijk dat als jij waant dat homeo voor je werkt, dat het je geen donder kan schelen dat de buitenwereld daarvan weet dat het niet zo is. Zolang je dat voor je houdt heb ik net voldoende respect.
Gooi je het in de discussie dan vervalt dat respect om in plaats daarvan de zaak uit te benen.
Badineren
Blij dat mijn badinerende, gelijkenissen opstellende benadering via jouw azalea's met reiki en overgestapt op mijn trein met lege locomotief, strafrecht artikel 326 over oplichting en nu het vliegend tapijt aan ons beider inzicht zo een versnelling heeft gegeven.
Ga je nu mijn meermaals herhaalde stille suggestie opvolgen en onze forum-homeo aansporen tot het stellen en hardmaken van zijn homeo-claim ??
Want bijna alles wat je tot heden exerceerde dat was het omdraaien van de bewijslast over het effectief genezen met oververdund (soms ook gedroogd) water.
Roeland
PS
Er zit een klein serieus puntje in die persoonlijke overtuiging: Verslaving aan placebo is mogelijk, da wil zeggen dat wanneer je de heilige overtuiging hebt dat SOL 30C tegen benauwdheid helpt je een gemene kans hebt het benauwd te krijgen als je SOL thuis hebt laten liggen !!
r.
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.