Ik heet Freddy en kom uit een dorp in Noord-Oost Groningen. Ben een beginnende dertiger, (weer) vrijgezel, vaste baan en in mijn vrije tijd house-DJ en muzikant (www.thenrgclub.com). Daarnaast lees ik veel: psychologie, esoterie, religie, ufologie en meer van dat fraais.
Sinds kort ben ik ook (veel) vaker te vinden op dit forum. Ik was in 2003 ooit eens aangemeld op www.lucidusnoctis.nl maar kwam na verloop van tijd niet meer op dit forum.
Vanuit mijn directe vriendenkring (Devious, Lanier, Rebecca e.a.) hoorde ik over dit forum. Dus ongeveer 4 weken geleden o.i.d. heb ik me aangemeld en ben daar erg blij over. Mijn leven is (ook) een leven van bewustwording. Ook bewustwording t.a.v. andersdenkenden. Dat niet alleen mijn visie van de realiteit zaligmakend en je van hét is.
Soms kan ik wat fel overkomen. Geef mij maar rustig de wind van voren want (ook) ik mag leren wat mijn plek is.
Ben benieuwd wat het mij brengt (als dat al mag gebeuren). Denkelijk zal ik m.b.v. van dit forum weer een stap dichter tot mezelf en wat men realiteit noemt komen.
Vriendelijke groeten,
Freddy alias de Universal Soldier