TBS kliniek de Rooyse wissel

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
sytze
Diehard

TBS kliniek de Rooyse wissel

Bericht door sytze »

Ik denk dat iedereen wel weet waar het hier over gaat. In deze TBS kliniek is het de normale gang van zaken om messen in het bezit van cliënten te laten en mobieltjes zijn er in overvloed onder de cliënten (maar wel voor een flinke prijs uiteraard). Drugs, sigaretten en eigenlijk alles wat je maar wilt hebben behoren tot de opties op de menukaart. Er word flink gehandeld en begeleiders doen even hard mee.

Zie hier de gister uitgebrachte documentaire:

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1412745

Groet, Sytze
Wie rijk wil zijn, moet niet zijn vermogen vermeerderen maar zijn hebzucht verminderen. (plato)
Blues-Bob
Bevlogen

Re: TBS kliniek de Rooyse wissel

Bericht door Blues-Bob »

sytze schreef:Ik denk dat iedereen wel weet waar het hier over gaat. In deze TBS kliniek is het de normale gang van zaken om messen in het bezit van cliënten te laten en mobieltjes zijn er in overvloed onder de cliënten (maar wel voor een flinke prijs uiteraard). Drugs, sigaretten en eigenlijk alles wat je maar wilt hebben behoren tot de opties op de menukaart. Er word flink gehandeld en begeleiders doen even hard mee.

Zie hier de gister uitgebrachte documentaire:

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1412745

Groet, Sytze
Ik heb de docu niet gezien, maar het aantal incidenten is mij ontgaan. Is er sprake van een potentieel gevaarlijke situatie, een gevaarlijke situatie (onderscheidend van een potentieel gevaarlijke situatie in het daadwerkelijk voorkomen van incidenten, of structurele problemen), of een gecontroleerde situatie?

Voelen de bewoners zich veilig en (niet onder)gewaardeerd?

Wat zegt de docu daarover?

Groet,

Bob
"You can think I'm wrong, but that's no reason to quit thinking." - House
Tiepvauden ondur voorbehauwt.
Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen »

Als bewoners daar vrijelijk met koksmessen rondlopen, mobieltjes betalen met geld waarvan het de vraag is hoe men daar aan komt en er meer coke ligt dan op een feestje in Hilversum spreek ik van een uit de hand gelopen situatie.
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho »

Fenomeen schreef:Als bewoners daar vrijelijk met koksmessen rondlopen, mobieltjes betalen met geld waarvan het de vraag is hoe men daar aan komt en er meer coke ligt dan op een feestje in Hilversum spreek ik van een uit de hand gelopen situatie.
Hilversum?

Misschien een formatje real life voor de Mol "over de Rooyse" :)
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
The Prophet
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door The Prophet »

Die mensen moeten worden voorbereid op de terugkeer naar de samenleving. Logisch dat je dat dan met oa. messen en drugs doet.
Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark
Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen »

doctorwho schreef: Misschien een formatje real life voor de Mol "over de Rooyse" :)
Een programma over opgesloten ernstig gestoorde personen hebben we al, dat heet Utopia.
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho »

Fenomeen schreef:
doctorwho schreef: Misschien een formatje real life voor de Mol "over de Rooyse" :)
Een programma over opgesloten ernstig gestoorde personen hebben we al, dat heet Utopia.
:D
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Ryan
Banned

Bericht door Ryan »

In scene gezet?
Lijkt me wel.

Je moet niet alles geloven wat er op TV verkondigd wordt. :D [-X

Hoe heet het hier ook al weer? Freethinker toch? :angel12:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.

Albert Einstein
sytze
Diehard

Bericht door sytze »

Ryan,

Freethinker is de naam van dit forum. Er word gestreefd naar vrij denken. Je toon stoort me maar misschien heb je het niet zo bedoelt.

Groet, Sytze
Wie rijk wil zijn, moet niet zijn vermogen vermeerderen maar zijn hebzucht verminderen. (plato)
Martin J

Bericht door Martin J »

Meer coke als op een feestje in Hilversum??... zeg ook maar gelijk meer softdrugs dan in elke doorsnee coffeeshop
duurdere mobiele telefoons dan de meeste mensen buiten... maar goed laten we het eens over "het (corupte) beleid" hebben
binnen de muren van fpc de rooyse wissel ... valsheid in geschrifte aan de orde van de dag. .. achterhouden van ontlastende informatie tbv een verlengingszitting in t voordeel van een cliënt ... of mensen die al Door de rechtbank van hun tbs titel zijn verlost. .. zelfs die proberen ze nog lastig te vallen Door opsporingsteam er heen te sturen als ze voor de zoveelste keer iemand laten ontsnappen...

Maar goed binnen kort gaat dit alles aan t licht komen

Want net als locatie Maastricht moet ook locatie Venray de duren maar eens sluiten ipv 300 miljoen op jaarbasis van de belasting betalen op te vreten

Afgelopen weekend dus weer iemand ontsnapt of hoe ze dat zo mooi omschrijven "onttrokken aan toezicht"

Amateurs dat is wat t zijn daar in de rooyse wissel ... op wat enkele individuen daar gelaten
Plaats reactie