Sterker nog meer off topic heb ik zelden voorbij zien komen.
Hoewel dit natuurlijk ook off topic is.

Moderator: Moderators
Heb reeds een moderator geïnformeerd over de wens tot afscheiding van het RK, biecht topic etc. (even formeel gezegddoctorwho schreef:Ik krijg de indruk dat inmiddels wel erg van het oorspronkelijk onderwerp wordt afgeweken. Namelijk het ontstaan van goden.
Hoewel dit natuurlijk ook off topic is.
Je vergeet een topic over het wel en wee van de klaplonglijdende schoffelaarMoreTime schreef:Heb reeds een moderator geïnformeerd over de wens tot afscheiding van het RK, biecht topic etc. (even formeel gezegddoctorwho schreef:Ik krijg de indruk dat inmiddels wel erg van het oorspronkelijk onderwerp wordt afgeweken. Namelijk het ontstaan van goden.
Hoewel dit natuurlijk ook off topic is.)
Dat viel bij mij onder de "etc."doctorwho schreef:Je vergeet een topic over het wel en wee van de klaplonglijdende schoffelaarMoreTime schreef:Heb reeds een moderator geïnformeerd over de wens tot afscheiding van het RK, biecht topic etc. (even formeel gezegddoctorwho schreef:Ik krijg de indruk dat inmiddels wel erg van het oorspronkelijk onderwerp wordt afgeweken. Namelijk het ontstaan van goden.
Hoewel dit natuurlijk ook off topic is.)