Vergeten auto's.
Moderator: Moderators
- windsurfer
- Diehard
Re: Vergeten auto's.
Ik ben BTW vrijgesteld en kan die ook niet verrekenen, maar sommige dealers hebben voor BTW vrijgestelden een aangepast leasetarief, daar zijn een aantal zaken uitgehaald die ik zelf niet kan verrekenen en dat scheelt weer wat.
En natuurlijk is lease heel prettig maar aan het einde van de rit duurder dan zelf kopen, de leasemaatschappij moet ook wat verdienen nietwaar.
En natuurlijk is lease heel prettig maar aan het einde van de rit duurder dan zelf kopen, de leasemaatschappij moet ook wat verdienen nietwaar.
"keeping an open mind is a virtue, but not so open that your brains fall out"
Kijk als je je nu laat omscholen tot kwakzalver ben je wel BTW plichtigwindsurfer schreef:Ik ben BTW vrijgesteld en kan die ook niet verrekenen.
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
- windsurfer
- Diehard
Mwa, deze schoenmaker houdt zich bij zijn leest.doctorwho schreef:Kijk als je je nu laat omscholen tot kwakzalver ben je wel BTW plichtigwindsurfer schreef:Ik ben BTW vrijgesteld en kan die ook niet verrekenen.
"keeping an open mind is a virtue, but not so open that your brains fall out"
Niet echt een vergeten auto maar wel voor de liefhebbers tal van testverslagen van vergeten auto's
Misschien is het een afwijking maar ik vind het leuk om te lezen wat een journalist 40 jaar geleden over een auto schreef en hetgeen toen belangrijk werd gevonden.
http://www.autotekoop.nl/testverslagen? ... =tests-top" onclick="window.open(this.href);return false;
Misschien is het een afwijking maar ik vind het leuk om te lezen wat een journalist 40 jaar geleden over een auto schreef en hetgeen toen belangrijk werd gevonden.
http://www.autotekoop.nl/testverslagen? ... =tests-top" onclick="window.open(this.href);return false;
Leuke pagina. Ik hoop wel dat het aantal auto's nog wat wordt uitgebreid, en dat men iets gaat doen met de werking van de zoekfunctie.
Ik krijg totaal andere auto's dan waar ik op klik.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
Vanmiddag was ie even van slag maar nu heb ik zonder problemen een test van de AMC pacer kunnen lezen. Daar heb ik in een grijs verleden wel eens in gereden.Jagang schreef:Leuke pagina. Ik hoop wel dat het aantal auto's nog wat wordt uitgebreid, en dat men iets gaat doen met de werking van de zoekfunctie.
- Peter van Velzen
- Site Admin
Ik moest even opzoeken waar dit nu eigenlijk over ging (dit dus) en niet over een paard en ook niet over een hardritme stimulator van het Amsterdams Medisch Centrum.doctorwho schreef:Vanmiddag was ie even van slag maar nu heb ik zonder problemen een test van de AMC pacer kunnen lezen. Daar heb ik in een grijs verleden wel eens in gereden.Jagang schreef:Leuke pagina. Ik hoop wel dat het aantal auto's nog wat wordt uitgebreid, en dat men iets gaat doen met de werking van de zoekfunctie.
Ik wens u alle goeds
Precies mooi van lelijkheid vind ik deze. In Nederland was het een zeldzame verschijning en vanwege het feit dat ze wel konden roesten zijn er weinig van bewaard gebleven.Peter van Velzen
Ik moest even opzoeken waar dit nu eigenlijk over ging [url=http://en.wikipedia.org/wiki/File:1975_AMC_Pacer
Ooit gebouwd voor een wankelmotor.
Uiteindelijk heeft men er een te zware zescilinder lijnmotor in moeten schoenlepelen.
Werd ook wel weinig vleiend "vissenkom" genoemd.
Uiteindelijk heeft men er een te zware zescilinder lijnmotor in moeten schoenlepelen.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
Maar dan wel een met zo weinig vermogen dat verslijten volgens mij uitgesloten was. En ik herinner mij bumpers met de met een soort schokbreker aan het chassis verbonden waren. Verder blauw metallic en blauw kunststof interieur met blauw skai op de stoelen.Jagang schreef:Ooit gebouwd voor een wankelmotor.
Deze zegt het allemaal:
Henry Ford
Henry Ford
-
Jinny
Kon de auto niet zo, maar apart is ie zeker....
Voor het restje heb ik een eigen mening over Amerikaanse kwaliteitseisen.....
De populariteit van de Japanners had een reden zeg maar....
Voor het restje heb ik een eigen mening over Amerikaanse kwaliteitseisen.....
De populariteit van de Japanners had een reden zeg maar....
Tsja, je hebt Amerikaanse bakken en Amerikaanse bakken..
De Chevy Caprice die ik heb gehad, heeft eigenlijk altijd zonder problemen gefunctioneerd.
Wat vieze, overslaande bougies in het begin, en een vervuilde verdelerkap.
Daarna geen gedoe meer gehad.
Maakte op mij verder een robuuste indruk.
Nu was het wel een van de laatste "old school" Amerikanen.
(Body on frame, 5.0 V8 voorin, automaat, en achterwielaandrijving. Wie heeft er nou dorpels nodig?)
De Chevy Caprice die ik heb gehad, heeft eigenlijk altijd zonder problemen gefunctioneerd.
Wat vieze, overslaande bougies in het begin, en een vervuilde verdelerkap.
Daarna geen gedoe meer gehad.
Maakte op mij verder een robuuste indruk.
(Body on frame, 5.0 V8 voorin, automaat, en achterwielaandrijving. Wie heeft er nou dorpels nodig?)
Henry Ford
Henry Ford
Ik ben jaloers maar een chevrolet suburban lijkt mij ook wel aardig.Jagang schreef:
Ik ben niet zo van de (wannabe) terreinwagens.
Henry Ford
Henry Ford