Geevolueerd, of gecreeerd, verwonder uzelf
Moderator: Moderators
Re: Geevolueerd, of gecreeerd, verwonder uzelf
Een jonge rog.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Is dát waar pharao's zijn heengegaan ?PietV. schreef: Een jonge rog.
Alle denkende mensen zijn atheïst. (R. Heinlein); The thoughts of the gods are not more unchangeable than those of the men who interpret them. They advance – but they always lag behind the thoughts of men ... The Christian God was once a Jew. Now he is an anti-Semite. (France)
-
Krautsjo
Zou je dat uit willen leggen, want blijkbaar heb je een associatie die ik niet kan maken ?
-
Jinny
Met enige goede wil kun je er een farao in zien in zijn prachttooi.
Aha!!
Net als waarom walnoten goed voor je hersenen zijn!?
Roeland
Net als waarom walnoten goed voor je hersenen zijn!?
Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.
Werd reeds gedaan.Krautsjo schreef:
Zou je dat uit willen leggen, want blijkbaar heb je een associatie die ik niet kan maken ?
Alle denkende mensen zijn atheïst. (R. Heinlein); The thoughts of the gods are not more unchangeable than those of the men who interpret them. They advance – but they always lag behind the thoughts of men ... The Christian God was once a Jew. Now he is an anti-Semite. (France)
Een fraai staaltje van "convergente evolutie"..
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
[quote="Jagang"]Een fraai staaltje van "convergente evolutie"..
Goed gevonden hè, van die creator. Knap, wel.
Die evolutie is 'slechts' een theorie .... ach ...
Goed gevonden hè, van die creator. Knap, wel.
Die evolutie is 'slechts' een theorie .... ach ...
-
Krautsjo
Dat is de http://nl.wikipedia.org/wiki/Kolibrievlinder" onclick="window.open(this.href);return false; die komt als het een warme zomer is geregeld bij ons de tuin voor, je weet niet wat je ziet. Lijkt echt op een kolibri, ik heb ooit geprobeerd om er een foto van te maken maar ze zijn te snel.Jagang schreef:Een fraai staaltje van "convergente evolutie"..
Af en toe bezoekt deze mot in de zomer onze tuin. Afgelopen zomer niet gezien zeker te koud. Faccinerend gezicht zoals ze voor een bloem blijft hangen net een kolibri.Jagang schreef:Een fraai staaltje van "convergente evolutie"..
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Ik heb er nog nooit een in het echt gezien.Krautsjo schreef:Dat is de http://nl.wikipedia.org/wiki/Kolibrievlinder" onclick="window.open(this.href);return false; die komt als het een warme zomer is geregeld bij ons de tuin voor, je weet niet wat je ziet. Lijkt echt op een kolibri, ik heb ooit geprobeerd om er een foto van te maken maar ze zijn te snel.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
Bijzondere aanval:
Henry Ford
Henry Ford
Ik vrees dat de crea's dit tegen je kunnen gebruiken! De evolutionaire stappen worden wel uitgelegd, maar het hoe en waarom ontbreekt helaas. Nu zie je soorten plots verschijnen (de crea's geloven nl. niet in miljoenen jaren) Maar goed, ga dit in 6 minuten eens uitleggen aan iemand die zich er op voorhand voor uitsluit...siger schreef:De geniale Carl Sagan vertelt het allemaal in 6 minuutjes, waarna hij alles nog eens samenvat in slechts 2 minuutjes.
http://www.youtube.com/watch?v=g1lHbCyZ" onclick="window.open(this.href);return false; ... detailpage
Dit kan iedereen begrijpen!
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick