Familie van de componist? Is deze man een officieel erkende voorspeller en dan bedoel ik dat hij een opleiding heeft genoten aan Zweinstein.coby schreef: Full preterists heb je ook nog, maar om nu te zeggen dat de wolf al bij het lam ligt tegenwoordig..
Hij komt pas terug als Jeruzalem zegt: Gezegend Hij die komt, David Wagner zegt dan ook dat de opwekking nu in Jeruzalem gaat beginnen. Dan weet je dat vast.
"Jezus komt terug"
Moderator: Moderators
Re: "Jezus komt terug"
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Moet er op een bepaald moment niet de verantwoordelijkheid genomen worden om deze discussie te sluiten en om professionele hulp aan te raden?
En nee, net even dit draadje doorgelezen en ik vind dit absoluut niet grappig.
En nee, net even dit draadje doorgelezen en ik vind dit absoluut niet grappig.
"Anti-intellectualisme has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that my ignorance is just as good as your knowledge" - Isaac Asimov
Omdat ik geloof dat wat er in o.a. Romeinen 11 staat waar is? Dan kunnen ze behoorlijk wat gelovigen wel professionele hulp aanbieden.pallieter schreef:Moet er op een bepaald moment niet de verantwoordelijkheid genomen worden om deze discussie te sluiten en om professionele hulp aan te raden?
Corrie ten Boom: O Willem, had ik jouw hersens maar.
-
Jinny
Uit Romeinen 11 kan je direct helder en klaar duiden dat men van mening was dat er niet slechts een (1) god was, maar meerdere....
Hetgeen ook niet te vreemd was, immers, de buren aanbaden oa Baäl.
Waar die ene god vandaan komt.......
Hetgeen ook niet te vreemd was, immers, de buren aanbaden oa Baäl.
Waar die ene god vandaan komt.......
- Peter van Velzen
- Site Admin
Romeinen 11 is wel een buitengewoon duistere paragraaf. Er wordt gespeculeerd over het lot van de Israeltieten - ik neem aan na de vernietiging van de staat Israel door de Assyriers. 7000 slechts zouden geen Baal-aanbidders zijn geweest en dus "gered". Wat "gered" inhoudt na 600 jaar is ietwat duister. De oorspronkelijk 7000 zijn al lang dood en de nazaten ervan zijn inmiddels als het 20e geslacht. Ik zie niet in wat die met de godsdienstige praktijken van hun verre voorvaderen te maken zouden hebben. Maar van enige rechtvaardigheid, heeft de god van Abraham toch al zelden blijk gegeven, Dus waarom hier wel?
Ik wens u alle goeds
? Ik geloof dat ik Romeinen 11 toch wat anders lees. Gans Israel zal behouden worden. Als hun gedeeltelijke afwijzing de redding van de volken betekende, hoeveel te meer hun volheid? Als Israel Jezus aanvaardt, heb je wereldopwekking, de late regen en dan komt Jezus terug, dat zei die broer van Corrie ten Boom al.Peter van Velzen schreef:Romeinen 11 is wel een buitengewoon duistere paragraaf. Er wordt gespeculeerd over het lot van de Israeltieten - ik neem aan na de vernietiging van de staat Israel door de Assyriers. 7000 slechts zouden geen Baal-aanbidders zijn geweest en dus "gered". Wat "gered" inhoudt na 600 jaar is ietwat duister. De oorspronkelijk 7000 zijn al lang dood en de nazaten ervan zijn inmiddels als het 20e geslacht. Ik zie niet in wat die met de godsdienstige praktijken van hun verre voorvaderen te maken zouden hebben. Maar van enige rechtvaardigheid, heeft de god van Abraham toch al zelden blijk gegeven, Dus waarom hier wel?
Michael Brown haalt het er ook uit en er zijn nog wel meer beloften die nog steeds niet uitgekomen zijn.
http://www.youtube.com/watch?v=SuslSx5Tdro" onclick="window.open(this.href);return false;
- Peter van Velzen
- Site Admin
Hoeveel nazaten van de inwonoers van de staat Israel "behouden" zullen worden, lijkt me irrelevsnt. Het feit blijft dat het volslagen onverklaardaar is wat de gebeurtenissen in de tijd van Elia ermee te maken zouden hebben. Inmiddels zijn we weer 70 generaties verder. Maar ja zoals Paul Simon zegt: ".... after all these years"coby schreef: ? Ik geloof dat ik Romeinen 11 toch wat anders lees. Gans Israel zal behouden worden. Als hun gedeeltelijke afwijzing de redding van de volken betekende, hoeveel te meer hun volheid? Als Israel Jezus aanvaardt, heb je wereldopwekking, de late regen en dan komt Jezus terug, dat zei die broer van Corrie ten Boom al.
Michael Brown haalt het er ook uit en er zijn nog wel meer beloften die nog steeds niet uitgekomen zijn.
http://www.youtube.com/watch?v=SuslSx5Tdro" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik wens u alle goeds
-
Krautsjo
Israeltieten Peter ?Er wordt gespeculeerd over het lot van de Israeltieten -
coby schreef: Omdat ik geloof dat wat er in o.a. Romeinen 11 staat waar is?
Jij geloofd dit allemaal?
http://www.biblija.net/biblija.cgi?Bijb ... et=11&l=nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Ik pluk er de leuke stukjes uit als rechtgeaarde Nieuwtestamentische suikerchristen, die geloof ik wel dat heel Israel gered wordt en er dan wereldopwekking komt.Fish schreef:coby schreef: Omdat ik geloof dat wat er in o.a. Romeinen 11 staat waar is?
Jij geloofd dit allemaal?![]()
http://www.biblija.net/biblija.cgi?Bijb ... et=11&l=nl" onclick="window.open(this.href);return false;
@Coby
Wat gebeurt er dan met Mohammed? Atharvan? Johannes Gerardus Joseph Maria? Kaluwa en AL die andere miljarden mensen die in andere goden geloven? Of de ongelovigen? Heeft de christelijke God nog iets voor hen in petto?
Wat gebeurt er dan met Mohammed? Atharvan? Johannes Gerardus Joseph Maria? Kaluwa en AL die andere miljarden mensen die in andere goden geloven? Of de ongelovigen? Heeft de christelijke God nog iets voor hen in petto?
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Ja natuurlijk, wereldopwekking is dat die de Heer leren kennen. Er is al opwekking bezig in andere landen, miljoenen moslims krijgen een visioen van Jezus.dikkemick schreef:@Coby
Daar moeten ze mee ophouden. De kosten voor de geestelijke gezondheidszorg rijzen al de pan uit.coby schreef: miljoenen moslims krijgen een visioen van Jezus.
Groet
kiks
Kabouters bestaan niet, maar ze hebben wel rode puntmutsjes.
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
Das vreemd. Ik kreeg net een visioen van De great juju at the bottom of the sea.coby schreef:Ja natuurlijk, wereldopwekking is dat die de Heer leren kennen. Er is al opwekking bezig in andere landen, miljoenen moslims krijgen een visioen van Jezus.dikkemick schreef:@Coby
Want iedereen zou toch moeten weten dat dit de enige echte God is. De God van de wateren. Want je weet toch zelf ook dat ruim 70% van de aarde uit water bestaat? Voor mij bewijs genoeg. De woestijngod heeft het afgelegd tegen de watergod. Ik kies voor de laatste! En velen zullen vannacht een natte droom krijgen! Ze noemen het een visioen!
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Ik heb je onderschrift gepikt, die gebruik ik op een ander forum, vind 'm geweldig.