Smartphone

Hier kunt u alles kwijt over computers en software

Moderator: Moderators

Plaats reactie
skeptic
Erelid
Contacteer:

Smartphone

Bericht door skeptic »

Nieuwe smartphone van Sendo met 64 mb geheugen en een 120 mhz processor.
foto's nemen, video opnamen maken, mp3tjes afspelen en nog veel meer kan het apparaat.
Met Symbian O.S. en software van Nokia. Er was eerst een samenwerking met Microsoft, maar dat is op niets uitgelopen. Volgens een artikel op webwereld zou men bij Sendo denken dat Microsoft het samenwerkingverband bewust heeft gefrusteerd, om er voor te zorgen dat Sendo failliet zou gaan, en daarna de ontwikkelde kennis in te kunnen pikken.

http://www.webwereld.nl/bijlage/03_51_a.phtml
Mensen die sterke overtuigingen hebben zonder dat daar bewijzen voor zijn, horen in de marge van de maatschappij thuis en niet in de paleizen van de macht. (Sam Harris)
Deugtvoorniets

Bericht door Deugtvoorniets »

En ik die dacht dat een telefoon diende om mee te telefoneren...
skeptic
Erelid
Contacteer:

Bericht door skeptic »

Deugtvoorniets schreef:En ik die dacht dat een telefoon diende om mee te telefoneren...
Het lijkt meer op een computer waar je mee kunt telefoneren. :wink:
Mensen die sterke overtuigingen hebben zonder dat daar bewijzen voor zijn, horen in de marge van de maatschappij thuis en niet in de paleizen van de macht. (Sam Harris)
nancy
Forum fan

Bericht door nancy »

offtopic:
over webwereld gesproken:
het is me 1 keertje gelukt! zie een na laatste zin ;)
http://www.webwereld.nl/articles/14498/covide

sinds we hebben lopen zeuren over de verhouding open en closed source plaatsen ze helaas niets meer......
Lach meer!
sjun
Ervaren pen
Contacteer:

Bericht door sjun »

Ik zit al een tijdje met een telefoon die kuren heeft. tevens wil ik mijn Psions MX en Netbook en mijn ericsson MC218 eens gaan vervangen voor iets anders. Tot op heden trof echter niet zo'n prachtig toetsenbord als ik van die PDA's gewend ben.

Op het moment oriënteer ik me op de
- HP 6915 (prijzig maar uitstekende servicecontracten)
- Asus A636N (i.c.m. een losse telefoon)
en de komende Handy PC's S101/S101K en L101/L101K (geen Sirfstar III chip voor navigatie)
Het is allemaal net-niet wat ik wil maar mijn huidige telefoon wordt er niet beter op en weldra zal ik weer de lintkabels van de PDA-schermen moeten gaan vervangen.

Ik had eigenlijk gedacht dat Samsung wel de zakelijke lijn van Psion zou overnemen en door ontwikkelen, desnoods niet op Epoc/Symbian maar op Linux..Maar helaas. Nokia bakt mij er te weinig van met de 9300 en 9500 series door met processors te werken waarop geen behoorlijke database bruikbaar is omdat die te traag wordt ingelezen.
Plaats reactie