Mild.

Opvallende zaken, schokkende gebeurtenissen, bizarre verhalen enz. Valt je iets op in de media zet deze artikelen dan hier!!

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Cluny
Banned

Mild.

Bericht door Cluny »

Soms ga ik stuiteren van verontwaardiging.
En dat terwijl het katholieke nieuws weinig verrassend te noemen is.
Link naar NRC.
"Deze rechtsongelijkheid is wellicht niet door het OM beoogd, maar zij is wel een feit", concludeert een commissie die archiefonderzoek heeft gedaan naar het handelen van het OM bij seksueel misbruik in de Rooms-Katholieke Kerk. Kerkleiding en OM boden elkaar "de helpende hand".
Mijn vraag ( waar nooit een antwoord op zal komen ) is: Hoeveel procent van de totale Nederlandse katholieke smerigheid uit die periode is boven tafel gekomen?
Ik schat die zelf als minder dan 20%
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
PietV.
Erelid

Re: Mild.

Bericht door PietV. »

Vreemd dat een instituut zelfs buiten de normale rechtsorde wordt gezet. Handjeklap achter de schermen. Onder het motto geven jullie een disciplinaire straf dan kijken wij de andere kant op. Als het nu gaat om het bekladden van een school. Maar dit zijn zeer ernstige vergrijpen die je niet weg moet geven.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Boskabouter
Ervaren pen

Re: Mild.

Bericht door Boskabouter »

Misschien is het voor vrijdenkers wel goed het betreffende rapport te lezen.
Intellect is onzichtbaar voor hem die het zelf niet heeft.
(A. Schopenhauer)
Plaats reactie