Strengholt bij K&vdBrink

Opvallende zaken, schokkende gebeurtenissen, bizarre verhalen enz. Valt je iets op in de media zet deze artikelen dan hier!!

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Kevin
Diehard

Strengholt bij K&vdBrink

Bericht door Kevin »

Hahah, ik kijk net naar Knevel en van der Brink, valt me ineens op dat Strengholt daar zit. Kennelijk is hij hier in NL vanwege vakantie en zit hij normaliter in Egypte...

Hij zegt iets waar ik het mee eens ben: dat het leger in Egypte geen keus had om zo hard op te tereden tegen de MB. Ben benieuwd, eerste keer dat ik deze man "live" mee maak.
collegavanerik
Superposter

Re: Strengholt bij K&vdBrink

Bericht door collegavanerik »

Kevin schreef:Hahah, ik kijk net naar Knevel en van der Brink, valt me ineens op dat Strengholt daar zit. Kennelijk is hij hier in NL vanwege vakantie en zit hij normaliter in Egypte...

Hij zegt iets waar ik het mee eens ben: dat het leger in Egypte geen keus had om zo hard op te tereden tegen de MB. Ben benieuwd, eerste keer dat ik deze man "live" mee maak.

het was voorzegd... :D

http://freethinker.nl/forum/viewtopic.p ... 90#p389173" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding Hebr 6:
5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
Plaats reactie